استاندار همدان: پیگیر مسایل صنعتگران در حوزه‌های مختلف تولید هستیم 


استاندار همدان: پیگیر مسایل صنعتگران در حوزه‌های مختلف تولید هستیم 

همدان_ایرنا_ استاندار همدان با اشاره به رسالت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای فراهم کردن بستر مناسب توسعه اقتصادی، جهش و رونق تولید، گفت: برهمین اساس و با تشکیل مستمر جلسات ستاد و اجرای مصوبات به صورت جدی پیگیر مسایل صنعتگران در حوزه‌های مختلف تولید خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، 《علیرضا قاسمی‌فرزاد》روز سه‌شنبه در دیدار "شهاب جنابی" مشاور وزیر صمت، افزود: انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت‌های استان همدان در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری، سازمان صمت اقدامات چشمگیری را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه تغییرات در بین مدیران نهادها یک امر ضروری است که دولت‌ها انجام می‌دهند، اظهار داشت: میدان اداره کشور را تا جایی که می‌شود باید به دست جوانان داد.

استاندار همدان گفت: اهتمام ویژه‌ای به حوزه صنعت و حمایت از صنایع استان داریم و انتظار می رود سازمان صمت زمینه توسعه صنایع استان را فراهم کند.

قاسمی فرزاد افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید سرعت عمل در انجام ماموریت‌های را در دستور کار قرار دهد چراکه این وزارتخانه نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال مبنی بر《تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها》دارد.

استاندار همدان با تقدیر از خدمات مهندس متین مدیرکل سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، برای مهندس شانیان رییس جدید این سازمان مدیرکل جدید سازمان که بومی استان و از مجموعه وزارت صمت و دارای تجارب ارزنده‌ای در سطح ملی است، آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایرنا، آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان صمت استان همدان عصر امروز برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی