اردوگاه نیاتک در منطقه سیستان با ظرفیت 7 هزار نفر در حال ساخت است


اردوگاه نیاتک در منطقه سیستان با ظرفیت 7 هزار نفر در حال ساخت است

زاهدان_ایرنا_ مدیرکل امور اتباع و امور خارجی سیستان و بلوچستان گفت: اردوگاه نیاتک با حمایت سازمان های بین الملل و این اداره کل جهت اسکان و نگهداری موقت اتباع خارجی با ظرفیت هفت هزار نفر و اعتبار افزون‌بر هفت هزار میلیارد ریال در منطقه نیاتک واقع در 15 کیلومتری زابل به سمت دوست محمد در حال ساخت است.

به گزارش ایرنا منصور سعیدی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از ۲ پروژه بزرگ اقامتگاه موقت اتباع خارجی «نیاتک» و «حضرت علی اصغر( ع)» اظهارداشت: اقامتگاه موقت نیاتک یکی از بزرگترین مراکز نگهداری اتباع خارجی است.

وی هدف از ساخت مجموعه بزرگ فوق را اسکان موقت و ساماندهی اتباع خارجی در زمان ایجاد بحران در کشور افغانستان عنوان کرد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی سیستان و بلوچستان در خصوص پروژه اقامتگاه حضرت علی اصغر( ع)نیز افزود: این پروژه با مشارکت یکی از خیران به نام دکتر محسن کریمی طبسی و اداره کل اتباع خارجی در محل اردوگاه ادیمی شهرستان زابل در حال تاسیس بوده و قابلیت اسکان موقت در مواقع ضروری برای تعداد ۲ هزار نفر از اتباع خارجی با اعتباری افزون‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.
وی ادامه داد: پروژه فوق شامل ۲۰ واحد سوله اسکان موقت هرکدام به مساحت ۱۵۰ متر مربع، یک واحد سوله دفتر اداری‌، خدماتی و بهداشتی‌، درمانی به مساحت ۱۵۰ متر مربع، یک واحد سوله با هشت چشمه توالت و چهار چشمه حمام به مساحت ۷۵ متر مربع ،یک واحد سوله به عنوان آشپزخانه به مساحت ۷۵ متر مربع و سایر خدمات بهسازی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس