فکری مقابل سپاهان روی نیمکت می‌نشیند؟


فکری مقابل سپاهان روی نیمکت می‌نشیند؟

مدیران نفت مسجدسلیمان در صدد هستند تا مشکل محمود فکری را برای نشستن روی نیمکت این تیم حل کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان در شرایطی در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل پیکان تن به شکست داد که محمود فکری سرمربی نفتی ها نتوانست روی نیمکت بنشیند و از روی سکوهای ورزشگاه شهید بهنام محمدی نظاره گر بازی شد.


در این خصوص گفته می‌شد که نداشتن حق امضا توسط مدیران جدید نفت مسجدسلیمان مانع از آن شده که سازمان لیگ قرارداد فراز کمالوند را فسخ کند و البته قرارداد فکری نیز ثبت شود. همین موضوع باعث شده تا کارت مربیگری فکری برای نشستن روی نیمکت در دیدار با پیکان صادر نشود.


در این شرایط مدیران باشگاه نفت در صدد هستند تا مسائل اداری قرارداد فکری را در سازمان لیگ حل کنند و این مربی برای دیدار با سپاهان بعد از تعطیلات مشکلی نداشته باشد.


هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در این خصوص گفت: «جای نگرانی نیست، همان‌طور که تاکنون مشکل امضای ما حل شد از این پس هم حل می‌شود. در اصل پروسه تغییرات هیئت‌مدیره و مدیرعامل زمان‌بر است و همین موضوع مشمول کارهای اداری شده و کار به تعویق می‌افتد . با این حال من نگران نیستم و برخلاف برخی شایعات این موضوع هیچ ربطی به صادر نشدن کارت محمود فکری ندارد. این مربی در بازی بعد روی نیمکت می‌نشیند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس