استقلال رای کمیته انضباطی را لو داد ؟


استقلال رای کمیته انضباطی را لو داد ؟

امروز قرار است جلسه نهایی کمیته استیناف در خصوص پرونده بازیکن گابنی برگزار شود. نوشته استقلال رای کمیته انضباطی را لو داد ؟ (https://parsfootball.com/fa/1444824/%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%da%af%d9%84-%da%af%d9%87%d8%b1/) اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball (https://parsfootball.com)...

استقلال رای کمیته انضباطی را لو داد ؟

رای احتمالی پرونده گل گهر
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | 17:00
استقلال رای کمیته انضباطی را لو داد ؟

امروز قرار است جلسه نهایی کمیته استیناف در خصوص پرونده بازیکن گابنی برگزار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی در خصوص رای کمیته استیناف بازیکن گابنی گل گهر صحبت کرد و اعلام کرد که احساس می کند رای کمیته استیناف با رای کمیته انضباطی متفاوت است. این موضوع با واکنش تند باشگاه استقلال روبه رو شد و آبی ها در توییتی مجری برنامه فوتبال برتر را به اطلاع داشتن از این رای و البته فضاسازی برای رای احتمالی است.

بعد از این اتفاق مجری برنامه فوتبال برتر واکنشی کنایه آمیز به توییت باشگاه استقلال داشت و در ادامه برنامه‌اش با خنده ای کنایه‌آمیز گفت: «احساس می کند کمیته استیناف دقیقا رای کمیته انضباطی را تایید خواهد کرد. حالا باید ببینیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد» میثاقی در ادامه گفت او فقط احساسش در این خصوص این پرونده را گفته است مانند هر کسی که می‌تواند نظری مخالف او داشته باشد.

جلسه نهایی کمیته استیناف امروز برگزار خواهد شد و باید دید این کمیته در نهایت چه رایی در خصوص پرونده جنجالی لیگ برتر خواهد داشت.

برخی مدعی شده اند جریمه کمیته استیناف علیه گل گهر حتمی است اما حکم صادر شده از سوی کمیته استیناف به سود ۳ باشگاه‌ دیگر نخواهد بود.

استقلال رای کمیته انضباطی را لو داد ؟

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟