تمایل یحیی گل محمدی به جذب محمد محبی ؟


تمایل یحیی گل محمدی به جذب محمد محبی ؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس علاقه چندانی به جذب لژیونر فوتبال ایران ندارد. نوشته تمایل یحیی گل محمدی به جذب محمد محبی ؟...

تمایل یحیی گل محمدی به جذب محمد محبی ؟

محمد محبی در لیست کادرفنی پرسپولیس نیست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | 16:21
تمایل یحیی گل محمدی به جذب محمد محبی ؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس علاقه چندانی به جذب لژیونر فوتبال ایران ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طی روزهای اخیر برخی رسانه‌ها از تمایل یحیی گل محمدی به جذب محمد محبی، بازیکن تیم سانتاکلارای پرتغال خبر داده و مدعی شدند باشگاه پرسپولیس نیز مذاکرات ابتدایی خود را برای جذب این بازیکن آغاز کرده است.

این درحالی است که پیگیری‌ها از درون باشگاه حکایت از آن دارد اگرچه مهاجم فصل گذشته سپاهان برای پرسپولیسی شدن به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد شده اما تاکنون یحیی گل محمدی چه به صورت کتبی و چه به شکل شفاهی نام این بازیکن را برای جذب اعلام نکرده و محمد محبی در لیست کادرفنی پرسپولیس نیست.

همان طور که در جریان هستید محمد محبی با باشگاه سانتاکلارا قرارداد دارد و اگر قرار باشد به پرسپولیس بیاید، باشگاه پرسپولیس باید هزینه سنگینی را متحمل شود. آن هم در شرایطی که پرسپولیس در پست وینگر که پست اصلی محبی است نفراتی چون امید عالیشاه، پهلوان، سیامک نعمتی، علی شجاعی، مهدی ترابی و وحید امیری را در اختیار داشته و همین حالا هم در پست وینگر و در مناطق کناری زمین ترافیک بازیکن دارد.

به تمام این‌ها اضافه کنید گل محمدی با توجه به تجربه جذب شهریار مغانلو دیگر تمایلی به جذب بازیکن به همان سبک و سیاق ندارد و این‌ها مهم ترین دلایل قرار نداشتن نام محمد محبی در لیست سرمربی پرسپولیس است.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم