فصل دوم سریال «نماد گمشده» دن براون متوقف شد


فصل دوم سریال «نماد گمشده» دن براون متوقف شد

ساخت فصل دوم و ادامه سریالی که با اقتباس از «نماد گمشده» دن براون ساخته شده بود، متوقف شد. به گزارش یاهو نیوز، پیکاک که یک سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال است، ساخت ادامه فصل اول نماد گمشده دن براون را لغو کرد. فصل اول در 10 اپیزود پاییز امسال پخش شده بود. نماد […]

به گزارش یاهو نیوز، پیکاک که یک سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال است، ساخت ادامه فصل اول نماد گمشده دن براون را لغو کرد. فصل اول در ۱۰ اپیزود پاییز امسال پخش شده بود.

نماد گمشده که با اقتباس از رمانی به همین نام ساخته شده، درباره ماجراهای رابرت لنگدان، نمادشناسی است که باید با حل معانی سمبل‌ها، مجموعه‌ای از توطئه‌های مرگبار جهانی را حل کند.

در این سریال اشلی زوکرمن بازیگر سریال موفق جانشینی، والوری کری از جادوگر بلر، سومالی مونتانو از کلاورفیلد لین شماره ۱۰ و ادی ایزارد از سیزده یار اوشن نقش‌آفرینی کردند.

پیکاک در بیانیه‌ای رسمی، پایان این سریال در فصل نخست را اعلام و از اینکه یاد این رمان پرفروش بین‌المللی را زنده کرده، ابزار خوشوقتی کرد. مسئولان کمپانی گفته‌اند معتقدند در همین فصل، مضمون اصلی کتاب تصویر شده است و نیازی به ادامه راه نیست.

نماد گمشده قسمت سوم از مجموعه سه‌گانه‌ای است که کتاب‌های قبلی‌اش شامل فرشتگان و شیاطین و رمز داوینچی بودند. کل داستان در یک بازه زمانی ۱۲ ساعته در واشینگتن اتفاق می‌افتد و محور داستان موضوع فراماسونری و کشف رازهای آن است.

این سریال در استودیو یونیورسال تولید شده بود.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران