اینستاگرام نمایش محتوای حساس و آزاردهنده را کاهش خواهد داد


اینستاگرام نمایش محتوای حساس و آزاردهنده را کاهش خواهد داد

اینستاگرام قصد دارد میزان آزار و اذیت ناشی از پست‌ها را کاهش دهد. این شبکه اجتماعی در تلاش است محتوای حساس را بیش از پیش پنهان کند. با این اتفاق میزان امنیت روانی کاربران افزایش پیدا خواهد کرد. اینستاگرام نمایش محتوای حساس و آزاردهنده را کاهش خواهد داد اینستاگرام در راستای تأمین امنیت روانی کاربران، […]

اینستاگرام نمایش محتوای حساس و آزاردهنده را کاهش خواهد داد

اینستاگرام در راستای تأمین امنیت روانی کاربران، پست‌های حاوی آزار و اذیت و الفاظ رکیک را کاهش خواهد داد. این شبکه اجتماعی الگوریتم جدیدی طراحی کرده است تا پست‌های نفرت‌انگیز، خشن و نامحترمانه را در فید و استوری کاربر کاهش دهد.

این الگوریتم پست‌ها را بر اساس میزان گزارشات کاربران مورد بررسی قرار داده است. داده‌های یافت شده به اینستاگرام کمک می‌کند تا محتوای حساس و آزاردهنده را پیش‌بینی کند. سیستم جدید این پلتفرم محتوای مورد نظر را در پایین‌ترین پست در بخش فید کاربر قرار می‌دهد. بنابراین، میزان اذیت و آزار روانی کاربر به مرور کاهش پیدا خواهد کرد.

اینستاگرام در نظر دارد میزان پست‌های حاوی الفاظ رکیک و خشونت‌آمیز را به کمترین مقدار ممکن کاهش دهد. آنها به دنبال ایجاد آرامش روان و سلامت ذهن کاربران در فضای اینستاگرام هستند. به طوری که محیط این شبکه اجتماعی سالم‌تر از گذشته شود.

کاربران بسیاری به خصوص خانم‌ها گزارشات زیادی نسبت به پست‌ها و پیام‌های آزاردهنده به اینستاگرام فرستاده‌اند. آنها نسبت به امنیت روانی خود دچار مشکل شده‌اند. به طوری که کاربران زیادی به دلیل محیط ناسالم این شبکه اجتماعی، اکانت اینستاگرام خود را به طور دائمی حذف کرده‌اند.

شایان ذکر است، اینستاگرام در تلاش است فضای مناسبی را برای نوجوانان فراهم کند. این پلتفرم قصد دارد دغدغه‌های خانواده‌ها نسبت به فرزندان خود را کاهش دهد. به طوری که فضایی امن و سالم برای نوجوانان در اینستاگرام فراهم شود.

نظر شما درباره الگوریتم جدید اینستاگرام چیست؟ آیا این شبکه اجتماعی می‌تواند محیط سالمی را ایجاد کند؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: حل مشکل لود نشدن تصاویر در اینستاگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو