مدیر امور پژوهشی دانشگاه تبریز منصوب شد


مدیر امور پژوهشی دانشگاه تبریز منصوب شد

با حکم رئیس دانشگاه تبریز، ابوالفضل مجنونی به‌عنوان مدیر امور پژوهشی دانشگاه تبریز منصوب شد.

در حکم انتصاب صفر نصرالله زاده آمده است:

با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جناب­عالی و بنابه پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، با حفظ سمت آموزشی به مدت دوسال به عنوان مدیر امور پژوهشی دانشگاه منصوب می­‌شوید.

شایان ذکر است؛ دکتر ابوالفضل مجنونی، دانشیار گروه مهندسی آب دانشکده کشاورزی بوده و از سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به مدیرگروه علوم و مهندسی آب دانشگاه تبریز، عضو هیأت مدیره انجمن هیدرولوژی ایران از سال ۱۳۹۸ تاکنون، عضو شورای علمی مرکز پژوهشی مهندسی و علوم آب دانشگاه تبریز، مشاور رئیس دانشکده کشاورزی در امور تخصصی، مشاور اسبق دانشجویان استعداد درخشان دانشکده کشاورزی، دبیر کارگروه آب و کشاورزی دفتر پایش برنامه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸، عضو کمیته علمی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی، عضو نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، عضو کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران، عضو انجمن سطوح بارانگیر کشور، عضو شورای حفاظت آب تبریز، مسئول آزمایشگاه آبیاری و زهکشی و ... اشاره کرد.

همچنین از دستاوردهای علمی و آموزشی وی نیز می­‌توان به انتشار ۸۰ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی، ده­ها مقاله کنفرانسی و سخنرانی، مؤلف پنج جلد کتاب تخصصی، مجری یا همکار اصلی هفت طرح برون دانشگاهی و دو طرح درون دانشگاهی، استاد نمونه دانشکده کشاورزی در سال ۱۳۹۸، پژوهشگر برتر جوان گروه کشاورزی و دامپزشکی در سال ۱۳۹۳، کسب عنوان جوان ترین مؤلف دانشکده کشاورزی در سال، فارغ التحصیل ممتاز مقاطع مختلف تحصیلی، عضویت در دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه و ... اشاره کرد.

رئیس دانشگاه تبریز طی نامه‌ای نیز از زحمات دکتر سهیل عابر، عضو هیأت علمی دانشکده شیمی که مدیریت امور پژوهشی دانشگاه را برعهده داشتند تقدیر کرد.

با حکم دکتر صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز، دکتر ساجده محمدی عارف عضو هیات علمی دانشکده فیزیک به‌عنوان رئیس جدید پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی این دانشگاه منصوب شد.

در حکم صفر نصرالله زاده آمده است:

نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی و با استناد به مفاد ماده ۶ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، برای مدت دو سال به عنوان رئیس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی منصوب می‌شوید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر ساجده محمدی، عارف دانشیار دانشکده فیزیک دانشگاه تبریز است و از سوابق اجرایی و علمی وی می‌توان به مدیر گروه فیزیک ماده چگال، مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی ومشاوره فرهنگی دانشکده فیزیک و چاپ ۲۰ مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی و ارائه‌ی ۱۵ مقاله در همایش های ملی و بین المللی و ... اشاره کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول