ترکیب منتخب هفته شانزدهم؛ قدرت‌نمایی مس با حضور پرسپولیس


ترکیب منتخب هفته شانزدهم؛ قدرت‌نمایی مس با حضور پرسپولیس

تهران- ایرنا- در ترکیب منتخب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های مس و پرسپولیس بیشترین نماینده را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایرنا، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از روز شنبه آغاز شد و دیروز(دوشنبه) با برگزاری دیدار تیم‌های فجرسپاسی و نساجی فعلا پرونده‌اش بسته شد. جدال بین هوادار و استقلال هو لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

در هفت بازی برگزار شده ۱۵ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد و تنها ۲ تیم میزبان به برتری دست پیدا کردند. تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس بیشترین سهم را در ترکیب منتخب از آن خود کردند. بعد از آنها شاهد حضور بازیکنانی از تیم‌های گل‌گهر سیرجان، صنعت نفت، پدیده و پیکان هم بودیم.

گلر: محسن فروزان(گل‌گهر سیرجان)

اگر درخشش فروزان در کنار تیر دروازه نبود تراکتور از بحران خارج شده بود و گل گهر با صفر امتیاز از تبریز به سیرجان برمی‌گشت. با این وجود گلر باتجربه تیم امیر قلعه‌نویی مقابل تیم اسبقش خوش درخشید. ایمان صادقی و فائز الرشیدی نیز در این هفته نمایش خوبی داشتند.

ترکیب منتخب هفته شانزدهم؛ قدرت‌نمایی مس با حضور پرسپولیس

مدافعان: مجید نصیری(مس رفسنجان)، سیدجلال حسینی(پرسپولیس)، رضا یزدان‌دوست(صنعت نفت)

گل ثانیه ۱۴ سپاهان را کنار بگذارید. در الباقی دقایق بازی مدافعان مس بدون اشتباه امور محوله به خود را انجام دادند و اجازه‌ ندادند تا تیم اصفهانی به بازی برگردد. مجید نصیریِ جوان اما در بین مدافعان عملکرد بهتری داشت و مشخص شد که می‌تواند آینده روشنی داشته باشد.

در تهران اما یک مدافع کهنه کار خوش درخشید. سیدجلال حسینی مثل همیشه جواب اعتماد کادرفنی را داد و مقابل حملات فولاد خصوصا در نیمه نخست رهبری خط دفاعی را به بهترین شکل ممکن انجام داد تا سرخپوشان با یک کلین‌شیت به تیم اهوازی غلبه کنند.

از رضا یزدان‌دوست هم نباید غافل شد. بازیکنی که به صورت قرضی از پدیده به آبادان آمد و در اصفهان با زوج خودش محمد طیبی به خوبی جلوی حملات حریف را گرفت. او هم می‌تواند در ادامه راه به تیم منصوریان در راه بقا یاری برساند.

ترکیب منتخب هفته شانزدهم؛ قدرت‌نمایی مس با حضور پرسپولیس

هافبک‌ها: طالب ریکانی(صنعت نفت)، محسن آذرباد(مس رفسنجان)، میلاد کمندانی(پدیده)، غلامرضا ثابت ایمانی(پیکان)

در آبادان بمانیم و از طالب ریکانی صحبت کنیم. راکتِ غیر قابل مهار او به قعر دروازه حبیب فرعباسی رفت تا یک بار دیگر مشخص شود این ستاره باتجربه چه نقش بی‌بدیلی در میانه میدان برای برزیل ایران ایفا می‌کند. ریکانی با گلی سه امتیازی خشم خود را به خاطر مشکلات مالی روی سر ذوب‌آهن خالی کرد.

محسن آذرباد در مس رفسنجان همچنان می‌درخشد. او با یک گل فوق‌العاده زیبا و البته با پاس‌هایی مشکل‌گشا تیمش را در مسیر پیروزی قرار داد. آذرباد یکی از بهترین بازیکنان لیگ در این فصل بوده است.

میلاد کمندانی را به یاد دارید؟ همان بازیکنی که روزی برای پرسپولیس بازی می‌کرد و حالا در پدیده به میدان می‌رود و موفق شد گلی تماشایی را وارد دروازه حسین پورحمیدی کند. کمندانی در میانه میدان با خلاقیتی که در پاهایش دارد یک مهره قابل اتکا برای انجام ماموریت غیر ممکن است.

غلامرضا ثابت ایمانی جزو آن نفراتی بوده که در این فصل اهالی فوتبال نامش را کم نشنیده‌اند. هافبک میانی تیم پیکان با ۲۱ سال سن موفق شد این بار در نقش گلزن برای تیمش ظاهر شود و آغازکننده ماجرای پیروزی سه امتیازی شاگردان مجتبی حسینی در شهر اولین‌ها بود.

ترکیب منتخب هفته شانزدهم؛ قدرت‌نمایی مس با حضور پرسپولیس

مهاجمان: مهدی عبدی(پرسپولیس)، گادوین منشا(مس رفسنجان)، مهدی ترابی(پرسپولیس)

مهدی عبدی به خوبی می‌داند که برای چه کاری در زمین قرار گرفته است. او مقابل فولاد تشنه گلزنی بود و موفق شد به هدفش برسد. یک گل ساده اما مهم که پرسپولیس را در صدر هم‌امتیاز استقلال کرد؛ البته با یک بازی بیشتر.

مهدی ترابی نیز در جدال با تیم اهوازی در قامت یک مهاجم به بازی گرفته شد و اثرش روی تک تک حملات پرسپولیس از جمله گلی که به ثمر رساند دیده می‌شد. ترابی در بدترین روزهایش هم یکی از بهترین‌های لیگ است و این مساله‌ای انکارنشدنی است.

و گادوین منشا. حالا با ۱۰ گل در صدر جدول گلزنان است. بازهم پنالتی گل زد و البته در جریان مسابقه هم سپاهان را بی نصیب نگذاشت. این ستاره نیجریه‌ای با این حجم از آمادگی به خوبی می‌تواند تیم محمد ربیعی را در مسیر رسیدن به جاه‌طلبی‌هایش کمک کند.

ترکیب منتخب هفته شانزدهم؛ قدرت‌نمایی مس با حضور پرسپولیس

سرمربی: محمد ربیعی(مس رفسنجان)

از خود محمد ربیعی هم می‌توان جمله‌ها گفت. سرمربی جوان مس در سومین فصل حضورش در این تیم با نفرات خوبی که در اختیار دارد یک فوتبال تماشایی را به منصه ظهور می‌گذارد و می‌تواند یکی از بهترین تیم‌های لیگ را با قدرت و صلابت شکست دهد. ربیعی موفق شد این بار طلسم نبردن تیم‌های بزرگ کشور(پرسپولیس، استقلال و سپاهان) را سرانجام بکشند و بعد از ۹ بازی به اولین پیروزی‌اش مقابل آنها دست پیدا کند.

ترکیب منتخب هفته شانزدهم؛ قدرت‌نمایی مس با حضور پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو