لیگ برتر بسکتبال تحت تاثیر کرونا


لیگ برتر بسکتبال تحت تاثیر کرونا

تهران- ایرنا- مرحله دوم گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تحت الشعاع یکه تازی ویروس کرونا قرار گرفت تا چند دیدار با تعویق مواجه شود.

به گزارش ایرنا، در ادامه دیدارهای مرحله دوم گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال و از گروه چهارم این رقابت‌ها، قرار بود امروز (سه شنبه) تیم‌های صنایع هرمزگان با پالایش نفت آبادان به مصاف هم بروند که این دیدار به دلیل ابتلای بازیکنان نفت آبادان به کرونا، لغو شد.

همچنین جدال تیم‌های آویژه صنعت پارسای مشهد و مس کرمان نیز به همین دلیل و مشکلاتی که برای بازیکنان آویژه صنعت به وجود آمد به زمان دیگری موکول شد.

تیم مهرام نیز از این قاعده مستثنی نبود و بازیکنان مصطفی هاشمی نیز با ابتلا به کرونا بازی فردا برابر خانه بسکتبال خوزستان را از دست دادند. با این حساب دو بازی روز چهارشنبه لیگ برتر بسکتبال برگزار نخواهد شد.

مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت و در چهار گروه دنبال می‌شود. در گروه C تیم‌های شهرداری گرگان، صنعت مس رفسنجان، کاله و اکسون، در گروه D مهرام، مس کرمان، آویژه صنعت پارسا و خانه بسکتبال خوزستان، در گروه E شمیدرقم، نظم آوران سیرجان، رعد پدافند هوایی و نیروی زمینی و در گروه F تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد مبارکه سپاهان، پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان