11 طرح کشاورزی همزمان با دهه فجر در ورامین افتتاح می‌شود


11 طرح کشاورزی همزمان با دهه فجر در ورامین افتتاح می‌شود

تهران- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی و رئیس کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر ورامین گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، 10 طرح کشاورزی با ایحاد 133 فرصت شغلی در ورامین افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، محسن بنائیان روز سه‌شنبه در جلسه ستاد دهه فجر ورامین که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد اظهارداشت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۱ طرح کشاورزی شامل ۳ طرح دامی، ۳ طرح زیربنایی آب و خاک و ۵ پروژه تولیدات گیاهی با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
وی گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۳۳ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
وی افزود: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش داریم تا بهترین خدمات به کشاورزان و عشایر ایران اسلامی که حقی بزرگ بر گردن نظام و انقلاب دارند ادا شود و با نگاه عدالت محور دولت سیزدهم برآن هستیم تا آرمان اصلی انقلاب اسلامی که رسیدگی به امور محرومان و تکیه به توان داخلی است را محقق کنیم.
بنائیان در خصوص برنامه های پیش بینی شده در کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر ورامین اظهار داشت: علاوه بر افتتاح طرح‌ها کشاورزی، ارائه تخفیف ۳۰درصدی صدور پروانه تاسیس، آغاز اجرای طرح پلان واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی، انجام امور زیربنایی، مطالعه و اجرای لوله گذاری، آبیاری تحت فشار و کم فشار قطره‌ای با ارائه تسهیلات بلاعوض دولتی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه و عضوگیری رایگان در صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در ایام الله دهه فجر انجام می‌شود.
وی ادامه داد: همزمان با ایام الله دهه فجر، نمایشگاه دستاوردهای روستایی و عشایری در بخش جوادآباد به مدت ۳ روز برپا می‌شود.
طرح سپاس از خانواده شهدا در ورامین اجرا می‌شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسوول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین نیز در این جلسه گفت: ایثارگران نماد وفاداری و از خود گذشتگی در همه مراحل انقلاب اسلامی بوده و هستند و از این رو، در ایام الله دهه فجر، طرح سپاس از خانواده شهدای ورامین اجرا می‌شود.
هوشنگ عزیزپور افزود: انقلاب اسلامی، همواره خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را یاور و حافظ خود می داند و قطعا اگر باز هم خطری از سوی دشمنان این انقلاب را تهدید کند، قطعا خانواده معظم شهدا و ایثارگران پیشگام دفاع از کشور خواهند بود.
وی در خصوص برنامه های پیش بینی شده این کمیته در چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی گفت: تجلیل از فعالین فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نماز جمعه، مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهدا و نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس از جمله برنامه های این کمیته خواهد بود.
وی از اجرای طرح سپاس در شهرستان ورامین خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده و در قالب طرح سپاس، روسای ادارات و نهادهای شهرستان ورامین با حضور در منزل خانواده شهدا و ایثارگران، از آنان تجلیل خواهند کرد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!