اردوی ملی عکاسی در استان بوشهر آغاز شد


اردوی ملی عکاسی در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر-ایرنا- مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: سومین اردوی ملی عکاسی با هدف مستندسازی و ثبت و ضبط شهرهای بوشهر، خورموج، برازجان، اهرم و دلوار در این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، عبدالرحمن برزگر روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از عکاسان و هنرمندان شرکت کننده در اردوی ملی عکاسی استان بوشهر افزود: این اردو با هدف پایش صدا و تصویر در این استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: به یقین هم اکنون مستندسازی جامعه در حوزه های مختلف از جمله معماری، مردم شناسی، تجارت، گردشگری، دریا و دریانوردی و دیگر اشکال زیست مردم نیاز روز افزون است.
برزگرزاده ادامه داد: به همین منظور با برنامه‌ریزی انجام شده ۶۵ نفر از هنرمندان عکاس، فیلمبردار و صدابردار بومی استان و ۱۰ عکاس هم از استان های فارس،خوزستان ،سیستان و بلوچستان و هرمزگان به مدت یک ماه شهرهای بوشهر، برازجان، خورموج، دلوار و اهرم را به تصویر می کشند.
برزگر اظهار کرد: این اقدام باعث خواهد شد تا تصویر واقع بیانه برای دانش پژوهان و آینده‌پژوهان حاصل کار هنرمندان سینمای جوان ثبت و ضبط شود.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان افزود: تاکنون پنج‌هزار قطعه عکس، سه‌هزار ساعت فیلم و ۲هزار ساعت صدا با کیفت مطلوب ثبت شده که پیش بینی می‌شود تا اسفندماه این آمار افزایش چشمگیری داشته باشد.
در این اردو حمید علیزاده، یونس رازقی پور، سید کریم موسوی و بهروز دربندی رئوسای دفاتر انجمن سینمای جوان برازجان، تنگستان، دشتی و کارگاه عکس دلوار میزبانی را عهده‌دار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...