حضور مردم نقطه عطف انقلاب اسلامی است/ انقلاب اسلامی متعلق به همه اقوام و مذاهب است


حضور مردم نقطه عطف انقلاب اسلامی است/ انقلاب اسلامی متعلق به همه اقوام و مذاهب است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و رئیس کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر گفت: همه ایرانیان عزیز اعم از اقوام و مذاهب و اقشار مختلف در حدوث و تثبیت انقلاب نقش داشته اند.

حجت الاسلام نورعلی دیلم امروز در نشست خبری کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر استان گلستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی‌متعلق به همه مردم‌شریف ایران عزیز است، اظهار کرد: همه ادیان، اقوام، مذاهب و اقشار چه در حدوث انقلاب و چه در تثبیت و پایداری این نظام مقدس نقش ایفا کرده اند و به این انقلاب تعلق خاطر دارند.

وی با بیان اینکه کمیته تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر در گلستان برنامه های بسیاری را با محوریت مذاهب اسلامی و وحدت و انسجام تدارک دیده ایم، افزود: یکی از مهمترین برنامه های ما در این دهه برگزاری جلسات گفتمان پیروزی انقلاب در مدارس دینی اهل سنت و تبیین دستاوردهای انقلاب و امید بخشی نسبت به آینده در سایه وحدت است.

رئیس مرکز بزرگ‌اسلامی شمال کشور با تاکید بر اینکه رسانه های معاند با صرف هزینه های گزاف هر روز به دنبال تفرقه افکنی بین اهل سنت و شیعه در کشور هستند، خاطرنشان کرد: این فتنه پیچیده دشمنان داخلی و خارجی نیز به برکت حضور و تدبیر مقام معظم رهبری و درایت و هوشمندی مردم و نخبگان خنثی و در هم پیچیده شده است.

دیلم با اشاره به اینکه دهه فجر باید بستری برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد، تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه شیعه و سنتی از جمله وحدت و توسعه مبتنی بر وحدت باید در قالب گفتمان جهادی و انقلابی پررنگ تر نمایان کنیم.

وی با ضروری دانستن وحدت کلمه و نقش یکپارچگی مردم و مسئولان در پیشرفت جامعه، اضافه کرد: رمز موفقیت انقلاب حضور و تدابیر و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که هر گاه مسائل حاشیه ای پیش می آید تدبیر به موقع رهبری با یک سخنرانی مانع از همه هجمه ها می شود.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور حضور مردم را نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست و گفت: این حضور وظیفه و مسئولیت مدیران و مسولان را سنگین تر کرده که باید برای مردم جهادی و با توانی مضاعف کار کنند

. انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید