فرمانده سپاه قدس گیلان پیام تسلیت صادر کرد


فرمانده سپاه قدس گیلان پیام تسلیت صادر کرد

فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی در گذشت سردار حاج محمود عاطفی، فرمانده سابق بسیج سازمان صدا و سیما را تسلیت گفت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی در گذشت سردار حاج محمود عاطفی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اعتقادی راسخ، فداکاری، ایثار از جان خود گذشتگی در زمان‌های مختلف، به ویژه در هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرین شده و با این ایثار امروز مایه فخر، افتخار غرور ملت شریف ایران هستند.

به درستی جانبازان دوران دفاع مقدس در طول ۳۲ گذشته در کنار صبر و شکیبایی از همه توان خود در پیشبرد اهداف نظام و پاسداشت آرمان‌های آن گام برداشتند.

به طور یقین و بی شک سردار حاج محمود عاطفی یکی از سربازان ولایت، رزمنده بسیجی، ایثارگر و از فرمانده دوران دفاع مقدس بوده که در طول خدمت خود در سپاه قدس گیلان و سازمان بسیج صداوسیما کل کشور خدمات ارزنده‌ای را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشته و اجر ایمان و مجاهدتش، روح پر تمنای آنان را به هم‌رزمان شهیدش واصل می‌کند.

این جانباز دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس هشت ساله گرفته تا دفاع از مرزهای معنوی انقلاب اسلامی و سازمان بسیج صداوسیما کل کشور با حضور محکم و استوار خود در میدان‌های پر خطر، خدمات ماندگاری از خود به جای گذاشت و سرباز ولایت بودن‌ را در به درستی معنا کرد.

اینجانب درگذشت سردار حاج محمود عاطفی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس را خدمت خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده این شهید بزرگوار تهنیت و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای همه رزمندگان اسلام سلامتی و پیروزی مسئلت می‌نمایم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو