رونمایی از 10 کتاب انتشارات حوزه مشق در فرهنگسرای رسانه


رونمایی از 10 کتاب انتشارات حوزه مشق در فرهنگسرای رسانه

فرهنگسرای رسانه مراسم رونمایی از 10 کتاب انتشارات حوزه مشق و تقدیر از جمعی از بانوان نویسنده را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشارات حوزه مشق با همکاری فرهنگسرای رسانه و انجمن ادبی کشف استعداد برتر همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب، آیین رونمایی از 10 کتاب شاخص این انتشارات را برگزار می‌کند.

در این برنامه از کتاب‌های «لطفا با لبخند وارد شوید» به قلم رویا کیانی، «کتاب کار ریاضی نهم» اثر مریم خسروآبادی، «اِستورگه» به قلم عسل اسدیان، «حسابداری مدرن» نوشته راضیه سرآبادانی، «بی‌وزنی» به نویسندگی مریم هاشمی، «مست عشق» نوشته مهربانو بزرگمهر، «دایره پرگار» به قلم مژگان قمری، «افسام» اثری از غزاله تویسرکانی، «از تپش‌های قلبم» به قلم فیروزه استاد اکبرنیا و «دلنوشته‌های انتظار» به نویسندگی مریم حبیبی رونمایی خواهد شد.

همچنین به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن، از جمعی از نویسندگان و شاعران بانوان انتشارات حوزه مشق تقدیر می‌شود. شعرخوانی چند نفر از شاعران جوان از جمله بخش‌های دیگر این مراسم خواهد بود.

رونمایی از 10 کتاب انتشارات حوزه مشق در فرهنگسرای رسانه

این مراسم روز پنج‌شنبه 7 بهمن ماه از ساعت 10 صبح با حضور اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، میدان قبا مراجعه کنند. ورود برای عموم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403