رندر موتو اج 30 پرو حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر و برخی جزئیات این محصول را نشان می‌دهد


رندر موتو اج 30 پرو حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر و برخی جزئیات این محصول را نشان می‌دهد

رندرهای جدید منتشر‌شده از گوشی مورد‌انتظار موتو اج 30 پرو موتورولا نشان می‌دهد این محصول از حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر بهره خواهد برد.

امروز، مجموعه‌ای از رندرهای جدید گوشی موتو اج ۳۰ پرو دردسترس قرار گرفته است که ظاهر و برخی جزئیات پرچم‌دار بعدی موتورولا را نشان می‌دهد. سدانشو، یکی از افشاکنندگان خبرهای فناوری، این رندرها را ازطریق رسانه‌ی خبری MySmartPrice منتشر کرده است.

به‌گزارش فون‌آرنا، در این مرحله می‌توان انتظار داشت که موتو اج ۳۰ پرو در ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد؛ البته تا این لحظه، اطلاعات یا تیزرهای زیادی از این گوشی دردسترس نیست. راهنمای شخص‌ ثالث منتشر‌شده از این محصول برخی از جزئیات آن را فاش کرد و حالا رندرهای جدید طراحی ظاهری این دستگاه را به ما نشان می‌دهد.

رندر موتو اج 30 پرو حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر و برخی جزئیات این محصول را نشان می‌دهد

متأسفانه رندرهای منتشرشده از موتو اج ۳۰ پرو چندان باکیفیت نیستند؛ اما با نگاه به این تصاویر نیز، می‌توان تا حدودی با شکل ظاهری آن آشنا شد. در این رندرها، شاهد دو رنگ از موتو اج ۳۰ پرو هستیم که قبلاً نیز در شایعات مرتبط به این رنگ‌بندی‌ها اشاره شده بود. شایان‌ ذکر است که موتو اج X30 نیز در چند رنگ‌بندی جذاب عرضه شده است.

موتو اج ۳۰ پرو را می‌توان مدل تغییرنام‌یافته‌ی موتو اج X30 دانست؛ زیرا مشخصات این دو دستگاه اساساً یکسان هستند. این در حالی است موتو اج X30 چندی پیش در هند عرضه خواهد شد و در آینده نیز، با نام موتو اج ۳۰ پرو روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد.

ممکن است تصاویر مبهم منتشر‌شده از این محصول چندان هیجان‌انگیز نباشد؛ اما جزئیاتی درباره‌ی دوربین سه‌گانه‌ی پشتی این محصول ارائه می‌کند که با برخی شایعات قبلی نیز مطابقت دارد.

موتورولا هرگز از بازی با فاکتورهای ظاهری متفاوت طفره نرفته است. طبق آخرین اطلاعات فاش‌شده و همان‌طور‌که در رندرهای جدید مشاهده می‌کنید، این شرکت سرانجام در موتو اج ۳۰ پرو از حسگر اثرانگشت مدرن زیر نمایشگر بهره خواهد گرفت.

سال گذشته، موتو اج ۲۰ نیز از حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش بهره می‌برد؛ درحالی‌که حسگر اثرانگشت پرچم‌دار اقتصادی قبلی این شرکت، یعنی موتو جی ۶۰ مدل ۲۰۲۱، در بخش مرکزی بدنه‌ی پشتی آن تعبیه شده بود.

رندر موتو اج 30 پرو حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر و برخی جزئیات این محصول را نشان می‌دهد

برخی از مدل‌های سری اج موتورولا ازجمله دستگاه‌های پیشرفته‌ و مقاوم‌ این شرکت محسوب می‌شوند که تاکنون روانه‌ی بازار شده است. این محصولات همیشه به‌عنوان گوشی‌های هوشمند میان‌رده بسیار مقاوم و مطمئن شناخته می‌شوند که از مشخصات فنی مناسبی نیز بهره می‌برند. این سری محصولات موتورولا با‌‌توجه‌‌به قیمتشان، از ارزش خرید زیادی بهره می‌برند. اگرچه موتو اج ۲۰ پرو همچنان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود و طرفداران خود را دارد، به‌نظر می‌رسد موتو اج ۳۰ پرو از این محصول پیشی بگیرد.

مشخصات موتو اج ۳۰ پرو براساس شایعات

درحال‌حاضر، مشخصات فاش‌شده‌ی زیادی از موتو اج ۳۰ پرو دراختیار داریم؛ محصولی که قرار است در ماه‌های آینده روانه‌ی بازارهای جهانی شود. براساس نتایج فاش‌شده از بنچمارک گیک‌بنچ، این محصول از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک بهره می‌برد که فرکانس کاری آن روی ۳ گیگاهرتز تنظیم شده است. همچنین، این گوشی به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ مجهز شده است.

انتظار می‌رود موتو اج ۳۰ پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند باشد. گفتنی است عمر باتری همیشه ازجمله بهترین مزیت‌های خرید یکی از پرچم‌داران موتورولا بوده است و به‌نظر می‌رسد اج ۳۰ پرو نیز از این قاعده مستثنی نباشد. علاوه‌براین، انتظار داریم این محصول از فناوری شارژ سریع ۶۸ وات پشتیبانی کند. این در حالی است که موتو اج ۲۰ پرو از فناوری شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود موتو اج ۳۰ پرو از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی یا ۵۰ مگاپیکسلی بهره ببرد. مشخصات اعلام‌شده برای دوربین این محصول فعلا در حد حدس‌و‌گمان است؛ بنابراین، برای کسب اطلاعات بیشتر باید کمی بیشتر صبر کنیم تا جزئیات تکمیلی این دستگاه دردسترس قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا