ویدئو جدید سایبرتراک، وانت عجیب تسلا را از زوایای مختلف به‌تصویر می‌کشد


ویدئو جدید سایبرتراک، وانت عجیب تسلا را از زوایای مختلف به‌تصویر می‌کشد

ویدئو منتسب به پروتوتایپ سایبرتراک وانت تسلا را از زوایای مختلف به‌تصویر می‌کشد. به‌نظر می‌رسد سایبرتراک دستگیره‌ی در ندارد و برای بازکردن آن باید از گوشی استفاده شود.

به‌لطف ویدئویی که اخیراً در انجمن صاحبان سایبرتراک منتشر شده است، برای نخستین‌بار می‌توانیم پروتوتایپ وانت خبرساز تسلا را از فاصله‌ای نزدیک ببینیم. ویدئو اشاره‌شده به‌وضوح نشان می‌دهد سایبرتراک تسلا شیشه‌ی جلوییِ بزرگ‌تر از حد معمول دارد و به‌طبع از برف‌پاک‌کن بزرگی نیز بهره می‌گیرد.

به‌نوشته‌ی ورج، ماه گذشته‌ی میلادی زمانی که سایبرتراک در حال گذراندن برخی آزمون‌ها در مسیر آزمایشی تسلا در فرمونت کالیفرنیا بود، پهپادی از آن فیلم گرفت. در آن زمان، برای نخستین‌بار برف‌پاک‌کن بزرگ سایبرتراک را مشاهده کردیم. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در زمان انتشار ویدئو دیدگاه جالبی درباره‌ی برف‌پاک‌کن مطرح کرد و گفت این نوع طراحی او را ناراحت می‌کند؛ بااین‌حال، برف‌پاک‌کنی که در صندوق جلو خودرو محفظه‌ای اختصاصی داشته باشد، ایدئال، ولی پیچیده است.

ویدئو جدید سایبرتراک، وانت عجیب تسلا را از زوایای مختلف به‌تصویر می‌کشد

فردی که در ویدئو منتشرشده دیده می‌شود، ظاهراً شک دارد که بتواند کل شیشه‌ی جلویی سایبرتراک را تمیز کند

در ویدئو، می‌بینیم که فردی در اطراف سایبرتراک قدم می‌زند و به همین واسطه بخش‌های مختلف وانت تسلا نظیر چرخ‌ها و درِ عقب را مشاهده می‌کنیم. این گفته را احتمالاً بارها شنیده‌اید؛ بااین‌حال، بار‌دیگر تأکید می‌کنیم سایبرتراک با بدنه‌ی فولادی و طراحی بحث‌برانگیزش مثل خودرویی واقعی به‌نظر نمی‌رسد.

پروتوتایپی که در ویدئو جدید به‌نمایش گذاشته شده است، برخلاف آنچه از سایبرتراک در رویداد رونمایی این وانت در سال ۲۰۱۹ دیدیم، دستگیره‌ی در ندارد. براساس زیرنویس، در زمان فیلم‌برداری ویدئو نحوه‌ی بازکردن درِ خودرو موضوعی بحث‌برانگیز بود. صدای اصلی در ویدئو شنیده نمی‌شود؛ بنابراین، نمی‌دانیم که واقعاً چنین مکالمه‌ای ردوبدل شده است یا خیر. به‌نظر می‌رسد دارنده‌ی خودرو به‌منظور باز‌کردن درِ آن باید گوشی هوشمند یا کلیدی ویژه را روی حسگر خاصی قرار دهد.

ویدئو جدید سایبرتراک، وانت عجیب تسلا را از زوایای مختلف به‌تصویر می‌کشد

در اوایل ویدئو، می‌توانید ببینید که این پروتوتایپ از سایبرتراک قلاب تریلر دارد

در زیرنویس ویدئو، به این نکته نیز اشاره می‌شود که سایبرتراکِ نمایش‌داده‌شده کانسپت (مدل مفهومی) است؛ بنابراین، مدلی که به‌دست مشتریان می‌رسد، ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. در زیرنویس، شاهد دیدگاه جالب یکی از افراد حاضر در نزدیک سایبرتراک هستیم که می‌گوید ایلان ماسک بیش‌ازحد روی این خودرو کار کرده است. او همچنین وانت تسلا را با یخچالی فولادی مقایسه می‌کند که مردم محصولاتشان را درون آن قرار می‌دهند.

وانت سایبرتراک تسلا در ابتدا قرار بود امسال به‌دست مشتریان برسد؛ ولی شایعه‌ها می‌گویند عرضه‌ی آن تا اوایل سال ۲۰۲۳ به‌تأخیر افتاده است. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد تسلا اشاره به عرضه‌ی سایبرتراک در سال ۲۰۲۲ را از وب‌سایت خود حذف کرده است. گفتنی است ایلان ماسک وعده داده که چهارشنبه‌ی این هفته با برگزاری رویدادی جدید، گزارش مالی تسلا و به‌روزرسانی نقشه‌ی راه سایبرتراک را ارائه می‌دهد.

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

ویدئو جدید سایبرتراک، وانت عجیب تسلا را از زوایای مختلف به‌تصویر می‌کشد

وبسایت پدال مرجع اخبار روز دنیای خودرو، بررسی و مقالات آموزشی و مکانی برای تبادل نظر دوستداران خودرو است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!