رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مطب‌ پزشکان خوزستان در اولویت است


رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مطب‌ پزشکان خوزستان در اولویت است

اهواز - ایرنا - سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مطب های پزشکان در خوزستان مورد توجه و مهم است گفت: تمام تلاش خود را در این راستا انجام می‌دهیم.

به گزارش ایرنا دکتر حبیب حی بر روز سه‌شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد بیان کرد: اکنون فصل شیوع بیماری‌های عفونی تنفسی است به همین دلیل تعداد بیمارانی که به مطب ها مراجعه می کنند قابل مقایسه با بیمارستان ها نیست.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی شاید یک درصد جمعیت بیماران در نهایت به بیمارستان مراجعه می کنند افزود: با توجه به پیک شیوع بیماری های تنفسی طبیعی است کنترل جمعیت بیماران در مطب ها مشکل باشد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: موضوع رعایت شیوه نامه ها را به همکاران اطلاع رسانی کردیم و برخی از مطب های که شلوغ بودند برای آنها پیامک ارسال شد و از آنها خواسته شد حداکثر تلاش خود را برای رعایت این موضوع و کاهش جمعیت بیمار و همراه در مطب ها انجام دهند.

وی افزود: به کمک همکارانمان در مرکز بهداشت بحث رعایت شیوه نامه ها در مطب ها را دنبال می کنیم و امیدوارم شرایط مطب ها در هفته آینده بهتر شود؛ البته جا دارد از همکاری بازرسان استانداری و نحوه برخورد آنها با پزشکان تشکر کنم.

حی بر گفت: پزشکان سطح ویزیت مشخصی را معین می کنند اما بعضی مواقع توسط همراهان بیمار تهدید می شوند که ما این مساله را پیگیری می کنیم.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه آمادگی لازم برای مقابله با پیک احتمالی کرونا را در خوزستان داریم ادامه داد: در صورت وقوع پیک احتمالی، آمادگی لازم برای اضافه کردن تخت به چرخه پذیرش بیماران کرونایی را داریم.

هم اکنون تعداد بستری های کرونایی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز زیر ۱۰۰ نفر است. اکنون تمام شهرستان‌های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403