بازارچه خیریه زنان در هلال احمر قزوین افتتاح شد


بازارچه خیریه زنان در هلال احمر قزوین افتتاح شد

قزوین -ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از افتتاح بازارچه خیریه بانوان هنرمند و عضو داوطلب این جمعیت خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسن آصفی روز سه شنبه در رابطه با افتتاح بازارچه خیریه بانوان جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: این بازارچه با همکاری زنان و مادران داوطلب جمعیت هلال احمر و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر به منظور ارائه توانمندیهای این اعضا راه‌اندازی شد.

وی افزود: هلال احمر در راستای ایجاد زمینه لازم برای معرفی و تبلیغ تولیدات خانگی و فروش آنها به صورت مستقیم و با قیمت مناسب و کمک به اقتصاد اعضای داوطلب اقدام به برپایی این بازارچه خیریه کرد تا بتواند قدمی هرچند ناچیز در جهت پیشرفت و معرفی بانوان کارآفرین بردارد.

آصفی با بیان اینکه توزیع محصولات تولیدی زنان عضو داوطلب جمعیت هلال احمر و عرضه بدون واسطه آن بین مردم جزو اهداف اصلی این اقدام است، عنوان کرد: این بازارچه خیریه به مدت سه روز از امروز تا هفتم بهمن ماه‌ سال جاری از ساعت هشت صبح تا 18 در جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین پذیرای علاقه‌مندان بوده و بازدید از این بازارچه برای عموم شهروندان آزاد است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: هلال احمر خود را موظف می داند تا با استفاده از تمامی ظرفیت ها در مسیر پویندگی، هدایت و یاری اعضای داوطلب تلاش نماید تا بتواند در حوزه معرفی بانوان کارآفرین و هنرمند عضو این جمعیت نیز نقشی مؤثر داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)