مادران نقش موثری در سلامت روح و روان خانواده دارند


مادران نقش موثری در سلامت روح و روان خانواده دارند

یزد- ایرنا- رییس اداره بهزیستی میبد گفت: سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به ویژه مادران است و آنها در رشد و تعالی جامعه ضمن ایفای نقش موثر ، دارای جایگاه اجتماعی بسیار مهمی هستند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره بهزیستی میبد، سید محسن فلاح در جمع کارکنان یکی از مراکز مثبت زندگی به مناسبت روز مادر از حضور بانوان شاغل در این مراکز بر لزوم توجه بیشتر به مساعدت بانوان در پیشبرد اهداف خدمت به گروه‌های جامعه هدف تاکید کرد.

وی تصریح کرد: میلاد سراسر نور و پر برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، فرصتی است تا از زحمت و عملکرد بانوان همکار در مراکز زیر مجموعه اداره بهزیستی قدردانی شود.

چهار مرکز مثبت زندگی بر اساس جمعیت و محل سکونت مددجویان در محله های شهیدیه ، بَشنیغان ، فیروزآباد و ده آباد راه‌اندازی شد و به مددجویان محله و یک تا سه محله‌ همجوار خدمات ارایه می دهد.

سه هزار و ۵۰۰ نفر معلول جسمی حرکتی ،ذهنی ، نابینا، ناشنوا و روانی مزمن تحت پوشش اداره بهزیستی میبد هستند و مرکز این شهرستان ۱۰۷ هزار نفری در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

*** اعضای شورای شهر یزد از توسعه فوتبال محله حمایت می‌ کند

به گفته رییس شورای شهر یزد، توسعه فوتبال محله در رده‌های مختلف سنی از جمله برنامه‌ های این نهاد مدنی است و اعضا به جد از آن حمایت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، غلامحسین دشتی در نشستی با رییس و اعضای هیات فوتبال شهرستان یزد افزود: رونق فوتبال در محله‌ها موجب شور، نشاط فرهنگی و اجتماعی می شود .

وی با بیان اینکه در گذشته فوتبال محله‌ از اهمیت و رونق خوبی برخودار بود و الان ضعیف شد، ادامه داد: برای توسعه آن باید سایر نهادها و صنایع، هیات فوتبال را حمایت کنند.

رییس شورای شهر یزد اظهارکرد: ظرفیت‌های خوبی در محله‌های مختلف وجود دارد که رونق فوتبال و ایجاد رقابت سالم موجب کاهش آسیب‌های فرهنگی است .

دشتی از برنامه‌ریزی هیات فوتبال شهرستان برای برگزاری مسابقه فوتبال محله قدردانی کرد و یادآور شد: هر فعالیتی که برای نشاط و سلامتی صورت گیرد، اعضای شورا از آن حمایت می کنند.

همچنین فرماندار یزد گفت: توسعه فوتبال و رونق مجدد آن در محله ها از جمله کارهای مهم و ضروری است و دولت از آن حمایت می کند.

سیدمحمد رستگاری با بیان اینکه کار هیات فوتبال برای برگزاری مسابقه و رونق این رشته در محله ها ستودنی است بر حمایت سایر نهادها و صنایع از آن تاکید کرد.

همچنین رییس هیات فوتبال شهرستان یزد گفت: تاکنون ۱۶ تیم برای حضور در این رقابت ها از محله های مختلف اعلام آمادگی کردند و این تعداد افزایش می‌یابد.

محمدصادق شاکری بیان کرد: برای توسعه فوتبال باید ابتدا مقایسه بین محله ها برگزار شود و این کار نقش مهمی در ارتقای آن در استان دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار بیمه شده دارد و حدود ۷۰ درصد جمعیت استان در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس