استاندار همدان: از ظرفیت بانوان نخبه برای توسعه استان استفاده می‌شود


استاندار همدان: از ظرفیت بانوان نخبه برای توسعه استان استفاده می‌شود

همدان-ایرنا- استاندار همدان با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند، گفت: از ظرفیت و توانمندی بانوان نخبه برای توسعه استان استفاده می‌شود.

به گزارش ایرنا، "علیرضا قاسمی‌فرزاد" روز سه شنبه در نشست با جمعی از بانوان استان همدان که به مناسبت گرامیداشت میلاد باسعادت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و زن برگزار شد، افزود: بکارگیری توانمندی و استفاده از قابلیت های بانوان در عرصه های مختلف اجرایی و مدیریتی، نقش مهم و موثری در تسریع روند عمران و آبادانی استان و کشور دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حرکت و نهضتی بود که نگرش جهان را نسبت به زن تغییر داد، اظهار داشت: به باور و اعتقاد امام راحل و مقام معظم رهبری، جامعه زنان و بانوان باید تمدن‌ساز باشد.

استاندار همدان تصریح کرد: یاد مرحومه مرضیه دباغ بانوی مجاهد، مبارز و پرتلاشی که در نظام ستم‌شاهی علیه ظلم و جور جنگید را گرامی می‌داریم.

قاسمی فرزاد گفت: انقلاب اسلامی جایگاه و نقش سازنده‌ای برای زنان و بانوان ایران اسلامی ایجاد کرد چراکه بانوان فعال در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، خیرخواه و خیراندیش‌ هستند.

وی تاکید کرد: نقش زنان و دختران در ایام شیوع ویروس کرونا به ویژه پرستاران به صورت ویژه قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان: از ظرفیت بانوان نخبه برای توسعه استان استفاده می‌شود

نماینده عالی دولت در استان همدان افزود: زنان پرستار با به خطر انداختن سلامتی خود هم شهید راه خدمت شدند و هم توانستند جان و سلامت مردم را حفظ کنند.

استاندار همدان گفت: جلسات هم‌اندیشی با بانوان استان در راستای ارائه نظر و ایده و همچنین مشاوره در فرآیند تصمیم‌سازی به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از ظرفیت، توانمندی و دیدگاه‌های سازنده بانوان در راستای توسعه استان همدان به خوبی استفاده خواهد شد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان نیز دراین آیین گفت: تبیین و تکریم جایگاه زن و مقام مادر با هدف گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی به صورت جدی مورد توجه قرار دارد.

"ربیعه علیمحمدی" با بیان اینکه زنان این مرز و بوم در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس نقش تعیین کننده ای داشتند، افزود: امروزه زنان اصلی‌ ترین رکن یک خانواده هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در