تیم های بیمارستان امام رضا (ع) و استقلال هرمز حریفان خود را شکست دادند


تیم های بیمارستان امام رضا (ع) و استقلال هرمز حریفان خود را شکست دادند

بندرعباس- ایرنا- در هفته اول لیگ برتر فوتسال بزرگسالان باشگاه های هرمزگان، تیم های بیمارستان امام رضا(ع) واستقلال هرمز مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان با حضور چهار تیم بیمارستان امام رضا (ع)‌، استقلال هرمز، نیک پخش و شهرداری گوهران آغاز شده است.
در بازی نخست هفته اول این رقابت ها، تیم فوتسال بیمارستان امام رضا(ع) بندرعباس موفق شد با نتیجه چهار بر یک استقلال گوهران بشاگرد را شکست دهد.
در این بازی که در سالن بسیج بندرعباس برگزار شد، سعید اقتداری (۲گل)، سعید دهقانی و مهدی ثامری برای بیمارستان امام رضا(ع)‌ گلزنی کردند.
در بازی دوم نیز تیم های نیک پخش هرمزگان و استقلال هرمز به مصاف هم رفتند و ۲ تیم یک بازی نزدیک و پایاپای به نمایش گذاشتند.
در این بازی استقلال هرمز با نتیجه چهار بر سه و با گل های رضا چه چه (سه گل) و رضا پاوند (یک گل) در برابر سه گل محراب قیطامی (دو گل) و حمید اسمعیلی به برتری دست یافت.
بدین ترتیب تا پایان هفته اول تیم های بیمارستان امام رضا (ع) بندرعباس و استقلال هرمز با کسب ۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های اول و دوم ایستادند.
همچنین تیم های نیک پخش هرمزگان و شهرداری گوهران بشاگرد بدون کسب امتیاز در رده سوم و چهارم ایستادند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان