تیم والیبال وارنا گیلان در بازی پرحاشیه مغلوب رعد پدافند تهران شد


تیم والیبال وارنا گیلان در بازی پرحاشیه مغلوب رعد پدافند تهران شد

رشت - ایرنا - تیم والیبال وارنا گیلان در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور، در یک بازی پرحاشیه مغلوب تیم رعد پدافند تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمهای والیبال وارنا گیلان و رعد پدافند تهران عصر سه‌شنبه در هفته سیزدهم رقابتهای والیبال لیگ دسته اول کشور در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم رعد پدافند با نتیجه سه بر ۲ برابر میزبانش به برتری دست یافت.

تیم والیبال وارنا گیلان در دست اول این دیدار، برتری محسوسی نسبت به حریفش داشت و با دریافت‌های مناسب و همچنین دفاع روی تور، توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ برابر تیم رعد پدافند هوایی تهران به برتری برسد.

اما در دست دوم، تیم رعد پدافند تهران برتر از وارنا گیلان ظاهر شد و با سرویس‌های خطرناک و دفاع روی تور مناسب ، با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برابر حریفش به برتری رسید تا در دست دوم بازی یک بر یک مساوی شود.

در دست سوم بلندقامتان گیلان بودند که با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ حریف را شکست دادند اما در دست چهارم ، تیم والیبال رعد پدافند تهران با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ بار دیگر نتیجه را به تساوی کشاند تا سرنوشت بازی به دست پنجم کشیده شود.

در دست پنجم نیز که به دلیل حواشی ایجاد شده با وقفه همراه شد، در نهایت تیم رعد پدافند هوایی تهران با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ برابر وارنا گیلان پیذروز شد تا در نهایت این دیدار را با نتیجه سه بر ۲ به سود خاتمه دهد.

معین سیدی، ابوالفضل احمدی ، مجتبی علیزاده ، مرتضی شعبان پور، آرشام شفیعی ، محمدرضا شریف‌زاده ، امیرحسین مددی ، رضا حبیبی ، محراب حسین زاده، مانی بیداریان و پرهام رشیدی در جریان این دیدار برای تیم والیبال وارنا گیلان بازی کردند.

همچنین دانیال عباسی ، امیرحسین حسن زاده، مهدی فرجی، اسماعیل قنبرپور، فرهاد محمدی، کامیار مهدی خانی، علیرضا آقایی، شایان فهیم، مجتبی روسندل، حسین وثوق، یاسین کاظم زاده و رامین مخدومی در جریان این دیدار برای تیم والیبال رعد پدافند تهران به زمین بازی رفتند.

تیم والیبال وارنا گیلان با این شکست با کسب ۲۷ امتیاز پس از تیمهای گل گهر سیرجان و ایرانشید چالوس در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه خود قرار گرفت و تیم رعد پدافند نیز با این پیروزی همچنان در میانه جدول رده بندی باقی ماند.

تیم والیبال وارنا گیلان در گروه دوم رقابتهای والیبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور ، با تیمهای تخت جمشید مرودشت فارس، گل گهر سیرجان، ستاره طبرستان نوشهر، اسپورت هوشیار تبریز، رعد پدافند هوایی ، ایرانشید چالوس، مقاومت بسیج تهران و سروقامتان همدان همگروه است.

در رقابتهای والیبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ۱۸ تیم در ۲ گروه ۹ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت تیمهای اول تا چهارم هر گروه به مرحله دوم این دوره از مسابقات صعود می‌کنند.

حواشی دیدار وارنا گیلان و رعد پدافند تهران

بازی تیمهای والیبال وارنا گیلان و رعد پدافند حاشیه های زیادی داشت که این حواشی، در نهایت منجربه درگیری و توقف بازی نیز شد.

در دست دوم این دیدار، مسئولان و کادرفنی تیم والیبال رعد پدافند به حاضران در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت معترض بودند زیرا آنان اعتقاد داشتند که آنان تماشاگر هستند و این بازی باید طبق دستور فدراسیون والیبال بدون حضور تماشاگر برگزار شود، اما پس از لحظاتی این بازی از سر گرفته شد.

در دست پجنم و اواخر این دیدار نیز، بازیکنان ذخیره و همراهان تیم والیبال رعد پدافند تهران با همراهان تیم وارنا گیلان و همچنین حاضران در سالن محل بازی درگیر شدند که این درگیری منجربه توقف حدود ۱۰ دقیقه‌ای بازی شد که پس از آن، با حضور مسئولان این دیدار، مسئولان هیات والیبال گیلان و همچنین ماموران حاضر در سالن، این درگیری خاتمه یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر