دو مجموعه ترانه برای عرضه در نمایشگاه کتاب آماده می‌شود


دو مجموعه ترانه برای عرضه در نمایشگاه کتاب آماده می‌شود

دو مجموعه ترانه امیرحسین لاجوردی که هم اکنون در دست انتشار است برای عرضه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آماده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان -امیرحسین لاحوردی گفت: سه مجموعه ترانه در دست انتشار دارم چند روز پیش برای اخذ مجوز انتشار کتاب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد. یکی دو عنوان از این سه مجموعه برای عرضه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آماده می‌شود. یکی از آن‌ها مجموعه ترانه‌ای با عنوان «خواننده خیابونی» و دیگری «گنجشک‌ها با تیر و پرند» سومین اثر «شورش باد‌ها» منتشرمی شوند.

این ترانه سرا با اشاره به انتشار مجموعه ترانه هایش در انتشارات شالگردن درباره کتابش با عنوان «درخت آبی» اظهار می‌کند: رمان «درخت آبی» درباره اتفاق‌هایی است که برای شخصیت اصلی داستان روی می‌دهد. شخصیت اصلی داستان در واقع خود نویسنده است. راوی داستان را در مسیر ماجرای شیدا و پژمان روایت می‌کند.

وزارت فرهنگ و ارشاد السلامی هنگام اخذ مجوز برای انتشار کتاب «درخت آبی» بخش‌های زیادی از آن را حذف کرد. از این رو درصورتی که این وزارتخانه مجوز انتشار سه مجموعه ترانه در دست انتشارش را صادر کند این مجموعه‌ها منتشرخواهد شد. «درخت آبی» پنجمین کتاب امیرحسین لاجوردی است که منتشر و روانه بازار نشر شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط