تذکر نماینده مجلس به رئیسی: عقلانیت در انتصابات را به کارگزاران و زیر مجموعه خود متذکر شوید


تذکر نماینده مجلس به رئیسی: عقلانیت در انتصابات را به کارگزاران و زیر مجموعه خود متذکر شوید

نماینده خدابنده در مجلس گفت: آقای رئیسی! این ناهنجاری‌ها همه نشان از این دارد که کشور در این بزنگاه به مدیران مجرب، جهادی و تصمیم‌گیر نیاز دارد. عقلانیت در انتصابات را به کارگزاران و زیر مجموعه خود متذکر شوید.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تذکر نماینده مجلس به رئیسی: عقلانیت در انتصابات را به کارگزاران و زیر مجموعه خود متذکر شوید

فارس: نماینده خدابنده در مجلس گفت: حتی در وضعیت عادی ،قطعا نباید در انتصابات ، ملاحظات جناحی، گروهی، ستاد، دوستی، هم‌دانشگاهی بودن، همکار بودن، سایه بر آن بگستراند.

سید البرز حسینی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (سه شنبه 5 بهمن‌ ماه) مجلس گفت: سفرهای استانی، بازدیدهای سرزده از مناطق، تحرک‌بخشی به ستاد ملی مقابله با کرونا، تلاش در جهت زدودن بیماری مهلکه کرونا از چهره جامعه، موفقیت‌های اخیر در تعاملات منطقه‌ای نظیر سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو و سازمان همکاری شانگهای از اقدام دولت آقای رئیسی است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدام اخیر آقای رئیسی پس از بازگشت از سفر روسیه، حضور در مناطق سیل‌زده بود که بلافاصله پس از بازگشت از سفر روسیه در مناطق سیل‌زده و در میان مردم آسیب‌دیده حاضر شد که این اقدام نمونه بارز مدیریت جهادی امام(ره) است که بارقه امید در جامعه روشن کرده است. برخلاف رفتار برخی‌ها که از محل ویلای‌شان حال سیل‌زده‌ها را بعد از چندین روز پرسیدند.

وی افزود: همه مشکلات کشور از سوی دشمنان نیست، رنج اصلی امروز کشور از بی‌انضباطی مدیریتی است و نیاز به خردمندان متخصص و دلسوزان واقعی دارد. نباید بگذارید و بگذاریم قطار انقلاب از درون سنگ بخورد.

حسینی خاطرنشان کرد: اولین تهدید برای دولت انتصابات ناپخته است، ادامه امور جامعه حتی در وضعیت عادی که از اهمیت خاصی برخوردار است، قطعا نباید در آن ملاحظات جناحی، گروهی، ستاد، دوستی، هم‌دانشگاهی بودن، همکار بودن، سایه بر آن بگستراند چه رسد به زمانی که به دلایل معین اوضاع اقتصادی و معیشتی، زندگی را برای طبقات مختلف جامعه سخت کرده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در وضعیت فعلی در انتصابات باید از شایستگان متناسب با مقتضیات استفاده شود، عمل خارج از این قاعده قطعا اعتماد عمومی را مخدوش خواهد کرد.


وی افزود: می‌پذیریم که دشمن، دشمن است. تحریم‌ها در حلقه‌های تنگ‌ترین گلوی جامعه را می‌فشارد اما چگونه بپذیریم، تلفات جاده‌ای، عدم پیش‌بینی تمهیدات در حوادث غیرمترقبه، زیان دیدن مکرر مردم در سیل و زلزله و بارش برف، باز نشدن کیسه هوای خودرو در تصادفات،‌ فرسودگی ناوگان دستگاه خدمات‌رسان، حقوق نگرفتن چندین ماهه کارکنان آنان مثل راهداری و اورژانس، هلال احمر و حوزه درمان تقصیر دشمن است.

حسینی خاطرنشان کرد: کشاورز آسیب‌دیده از خشکسالی که حاصل دسترنج یکساله‌اش هیچ شده و دامدار بخت‌برگشته‌ای که قیمت علوفه موردنیازش از قیمت دامش بیشتر است، تنها امیدش به امهال وام‌های کشاورزی است و به عینه می‌بیند که هیچ کس به فکرش نیست. چگونه باور کند که مقصر دیگری است؟

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جوانی که برای وام ازدواجش ماه‌ها اسیر بروکراسی نظامات بانکی است و در آخر به دلیل عدم اخذ وام زندگی شروع نکرده‌اش دچار مخاطره می‌شود، چگونه باور کند که این بی‌نظمی به گردن دیگری است.

وی افزود: قبول آقای رئیس جمهور! قبول داریم که بسیاری از تجهیزات پزشکی و داروهای خاص وارداتی است و تهیه آنها با هزاران زحمت اتفاق می‌افتد اما آیا توزیع هوشمندانه و عادلانه آن نیز در بین مناطق وارداتی است؟

حسینی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور! باور داریم که شما مسبب بحران‌های خودساخته بی‌مسئولان گذشته نیستید. شما مسئول خط فقری که هر روز مردم بیشتری را زیر می‌گیرد نیستید، شما وارث شکاف طبقاتی عمیق در جامعه، تفاوت دریافتی کارکنان دولت، وضعیت بد دریافتی و زندگی بازنشستگان کشوری و لشکری، تورم آزاردهنده، گرانی اجناس، وضعیت بد کشاورزان، دامداران، فرهنگیان، شرایط آشفته بازار اجاره مسکن، مهاجرت نخبگان و معضلات متعدد اجتماعی در این دوره هستید.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیسی! دولت شما در ایجاد این شرایط هیچ نقشی نداشته است، ولی این ناهنجاری‌ها همه نشان از این دارد که کشور در این بزنگاه به مدیران مجرب، جهادی و تصمیم‌گیر نیاز دارد. عقلانیت در انتصابات را به کارگزاران و زیر مجموعه خود متذکر شوید.

وی افزود: یادمان هست که در حوزه قضائیه زمانی که رئیس قوه قضائیه بودید، نماد طبری‌ها را خلع‌ید کردید. انتظار می‌رود که نه در گفتار بلکه در عمل نیز این بخش را به سامان برسانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس