یحیی سریع: نمایشگاه اکسپو احتمالا با اقدامات ما شکست می‌خورد


یحیی سریع: نمایشگاه اکسپو احتمالا با اقدامات ما شکست می‌خورد

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پیامی ضمنی به نمایشگاه اکسپو دبی و ناامنی در امارات اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان – سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پیامی با اشاره به نمایشگاه اکسپو دبی در صفحه توییتر رسمی خود نوشت: «با ما احتمالا شکست می خورید... توصیه می‌کنیم مقصد را تغییر دهید».

او هشتگ #أکسبو را ضمیمه توییت خود کرده است.

نمایشگاه اکسپو یک نمایشگاه بین‌المللی است که هرچند سال یک بار در کشور‌های مختلف جهان برگزار می‌شود. امسال این نمایشگاه به میزبانی دبی برگزار می‌شود و پیش‌بینی شده است برگزاری این نمایشگاه ۲۳ میلیارد دلار برای دبی سود داشته باشد که معادل یک چهارم تولید ناخالص داخلی آن است.

برگزاری اکسپو در حاشیه تنش‌های جدید منطقه و دخالت نظامی امارات در یمن با چالش‌های جدیدی رو به رو است. در پی دخالت‌های نظامی امارات در یمن، نیرو‌های مردمی انصارالله طی دو عملیات با نام‌های «طوفان یمن» و «طوفان یمن ۲» به ابوظبی حمله کردند.

پیش از این نیز یحیی سریع به سرمایه‌گذاران خارجی در امارات هشدار داده و گفته بود: «تا زمانی که حکام امارات به تجاوز علیه ما ادامه می‌دهند، این یعنی شرکت‌های بیگانه در کشور کوچک ناامنی سرمایه‌گذاری کرده‌اند».

روز گذشته نیز در پایتخت امارات در پی شنیده شدن صدای چهار انفجار، پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی ابوظبی متوقف شد. در پی آغاز عملیات «طوفان یمن ۲»، سفارت و کنسولگری آمریکا در امارات به شهروندان خود در این کشور هشدار داد حداکثر سطح هوشیاری و آگاهی امنیتی را حفظ و رعایت کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق