هشدار تهدید آمیز ارتش یمن به امارات


سخنگوی نیروهای مسلح یمن با ارسال پیام‌های هشداردهنده جدید به امارات، اقتصاد این کشور را به ضربات و حملات بیشتر تهدید کرده است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تهدید کرد که این بار نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰» را که در دبی برپا شده است، هدف می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، وی در صفحه توئیتر خود با اشاره به هدف بعدی احتمالی یمن در امارات نمایشگاه بین‌المللی امارات در دبی که تا ۳۱ مارس آینده دایر خواهد بود نوشت: «اکسپو هدف بعدی ماست احتمالا متحمل خسارت شود، توصیه ما به امارات این است که رویکرد خود (در قبال یمن) را تغییر دهد».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن چند روز پیش هم در صفحه توئیتر خود ضمن هشدار به امارات متحده عربی، این کشور را ناامن خواند و خواستار خروج شرکت های خارجی شد.

سرتیپ یحیی سریع جمعه شب در توئیتی نوشت: تا زمانی که حکام امارات به تجاوز علیه کشورمان ادامه می دهند، امارات کشوری ناامن خواهد بود.

وی افزود: با توجه به کشتارهایی که ائتلاف سعودی در حق ملت ما مرتکب شده است، به شرکت های خارجی توصیه می کنیم که خاک امارات را ترک کنند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟