خانواده ترامپ از میم کوین TrumpCoin شکایت خواهند کرد


خانواده ترامپ از میم کوین TrumpCoin شکایت خواهند کرد

اریک ترامپ، فرزند سوم دونالد ترامپ در توییتر به فالوورهایش در مورد TrumpCoin هشدار داد و آن را یک پروژه کلاهبرداری خواند. یک میم کوین به نام TrumpCoin توجه اعضای خانواده ترامپ را به خود جلب کرده است و آن‌ها دل خوشی از آن ندارند. اریک ترامپ، پسر دوم دونالد ترامپ، امروز در توییتی نوشت […]

یک میم کوین به نام TrumpCoin توجه اعضای خانواده ترامپ را به خود جلب کرده است و آن‌ها دل خوشی از آن ندارند. اریک ترامپ، پسر دوم دونالد ترامپ، امروز در توییتی نوشت که ترامپ کوین هیچ ارتباطی با خانواده ترامپ ندارد، مجاز نیست و «اقدامات قانونی» انجام خواهد شد.

وی در روز دوشنبه در توییتر خود نوشت: «هشدار کلاهبرداری: متوجه شدیم که شخصی در حال تبلیغ یک ارز دیجیتال به نام TrumpCoin (با نماد TRUMP) است. این رمزارز ارتباطی به خانواده ما ندارد، ما اجازه استفاده از آن را نداده‌ایم. برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.»

در بخش سؤالات متداول وب‌سایت TrumpCoin نوشته شده که این رمزارز در 20 فوریه 2016 به‌افتخار رئیس‌جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ راه‌اندازی شد. همچنین در حساب توییتر خود، این رمزارز خود را «ارز دیجیتال میهن‌پرستی شماره 1» نامیده است.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، ارزش بازار فعلی TrumpCoin حدود 1.5 میلیون دلار باعرضه در گردش کمی بیش از 6.6 میلیون سکه است. این میم کوین در حال حاضر تقریبا حجم معاملاتی ندارد، اگرچه حجم معاملات امروز آن بیش از 350 درصد افزایش یافت که احتمالا نتیجه توییت اریک ترامپ بوده است.

ترامپ کوین در پاسخ به توییت اریک ترامپ، اسکرین‌شات بخش سؤالات متداول خود را منتشر کرد: «Trumpcoin.com تحت مالکیت، اداره، تأیید و یا وابسته به دونالد ترامپ، دولت دونالد ترامپ، کمپین تبلیغاتی ریاست‌جمهوری ترامپ یا هر سازمان دیگری متعلق به و یا اداره شده توسط دونالد ترامپ یا وابستگان او نیست.»

میم کوین ارز دیجیتال یا توکنی است که هیچ ارزش ذاتی و اغلب هیچ کاربردی ندارد. همان‌طور که از نام آن پیداست، این رمزارزها عمدتا - اما نه منحصراً - بر اساس میم‌های اینترنتی (لطیفه‌های تصویری) طراحی شده‌اند.

به‌عنوان‌مثال، دوج کوین یکی از اولین میم کوین‌ها است و سال‌ها گفته می‌شد که ارزش ذاتی ندارد. بااین‌حال، پس از اینکه ایلان ماسک به بزرگ‌ترین تشویق‌کننده آن تبدیل شد، Dogecoin اکنون با ارزش بازار 18.2 میلیارد دلار در میان 10 ارز دیجیتال برتر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403