واتساپ روی امکان ورود دو مرحله ای کار می کند


واتساپ روی امکان ورود دو مرحله ای کار می کند

واتساپ برای افزایش امنیت کاربران روی امکان ورود دو مرحله‌ ای کار می‌کند. این امکان برای نسخه دسکتاپ واتساپ در نظر گرفته شده است. این ویژگی در نسخه بتای WhatsApp مشاهده شده است. واتساپ روی امکان ورود دو مرحله ای کار می کند پیامرسان واتساپ در تلاش است که امنیت حریم خصوصی کاربران افزایش پیدا […]

واتساپ روی امکان ورود دو مرحله ای کار می کند

پیامرسان واتساپ در تلاش است که امنیت حریم خصوصی کاربران افزایش پیدا کند. در راستای این هدف، سایت WAbetainfo مورد جدیدی را در نسخه بتای WhatsApp مشاهده کرده است. این پیامرسان روی امکان ورود دو مرحله ای کار می‌کند.

این امکان برای نسخه دسکتاپ و وب اپلیکیشن واتساپ است که امنیت این نسخه را افزایش می‌دهد. کاربران از طریق اپلیکیشن موبایل امکان ورود دو مرحله‌ای را فعال می‌کنند. این امکان شامل دو ویژگی تنظیم رمز عبور شش رقمی و اضافه کردن ایمیل کاربر می‌شود.

با تنظیم رمز عبور در اپلیکیشن، نسخه دسکتاپ حاوی رمز عبور خواهد شد. کاربران ابتدا کد شش رقمی مورد نظر خود را در نسخه دسکتاپ وارد می‌کنند. سپس کد تأیید به ایمیل کاربر ارسال خواهد شد. با وارد کردن کد، امکان استفاده از نسخه دسکتاپ یا وب اپلیکیشن واتساپ فراهم می‌شود.

واتساپ روی امکان ورود دو مرحله ای کار می کندواتساپ روی امکان ورود دو مرحله ای کار می کندتنظیمات ورود دو مرحله‌ای در واستاپ

اگر کاربر گوشی خود را گم کند یا رمز عبور را فراموش کند، می‌تواند اقدام به ریست کردن پسورد خود کند. واتساپ لینکی حاوی ریست رمز عبور به ایمیل کاربر ارسال می‌کند. از طریق این لینک، کارهای بازیابی پسورد کاربر انجام خواهد شد.

ناگفته نماند، اضافه کردن امکان ورود دو مرحله‌ای اختیاری است. کاربران می‌توانند این امکان را غیرفعال و از واتساپ استفاده کنند. افزایش امنیت حریم خصوصی کاربران موضوع بسیار مهمی است. بنابراین، شرکت‌های بزرگ در تلاش هستند تا امنیت کاربران را تأمین کنند. انتظار می‌رود ویژگی تأیید دو مرحله‌ای در آپدیت‌های بعدی برای این پیامرسان منتشر شود.

نظر شما درباره امکان ورود دو مرحله ای واتساپ چیست؟ آیا این ویژگی امنیت پیامرسان را افزایش می‌دهد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: واتساپ روی امکان انتقال چت ها از اندروید به iOS کار می کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!