مدیر جدید مخابرات منطقه آذربایجان شرقی معرفی شد


مدیر جدید مخابرات منطقه آذربایجان شرقی معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با حضور جمعی از معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران و مدیران منطقه آذربایجان شرقی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های یوسف شکوری تقدیر و تشکر شد و ناصر شهبازی به‌عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی معرفی شد.

داود زارعیان، معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در این مراسم ضمن تشکر از خدمات و زحمات مهندس شکوری به عنوان یکی از مدیران خوشنام و فعال گفت: با توجه به سلایق، علائق و ذائقه‌های متفاوت مردم و شکل‌گیری فضای رقابتی در حوزه‌ی ارتباطات، دوران تنوع بخشی به محصولات و سرویس‌های مخابرات شروع شده ولی باید تحولی در این حوزه‌ها ایجاد شود.

وی افزود: در این فضای رقابتی شرکت‌هایی می‌توانند پیروز شوند که درک درستی از فضای رقابت داشته باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، در این مراسم مهندس ناصر شهبازی، جانشین مدیر مخابرات منطقه ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و تقدیر و تشکر از تلاش‌های مهندس یوسف شکوری اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همت همه‌ی همکاران و رهنمودهای مدیران ستادی بتواند سیاست‌ها و استراتژی‌های شرکت را در راستای رسیدن به اهداف عالیه شرکت به کار ببندد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)