نمایشگاه تخصصی توانمندی های بخش تعاون در ارومیه افتتاح شد


نمایشگاه تخصصی توانمندی های بخش تعاون در ارومیه افتتاح شد

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه تخصصی توانمندی های بخش تعاون افتتاح شد.

خلیلی امروز ۵ بهمن در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی توانمندی های بخش تعاون در ارومیه از آغاز به کار این نمایشگاه از امروز ۵ خبرداد و گفت: این نمایشگاه از امروز لغایت ۸بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی ارومیه دایر است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۲۵ غرفه دایر است ، تصریح کرد: در این نمایشگاه تعاونی های از استان های آذربایجان غربی و شرقی ، تهران ، اصفهان و کرمانشاه حضور دارند.

رییس اتاق تعاون آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه تمامی فعالان بخش تعاون استان و چند بخش خصوصی در تولید لوازم خانگی، مبلمان، لوستر ، نقل و حبوبات شرکت دارند.

خلیلی در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه نیز یاد آور شد: با توجه به شیوع کرونا و متضرر شدن واحدهای تولیدی و تعاونی، درصدد هستیم با برپایی نمایشگاه های این چنینی کشور و داخل استان را با توانمندی های بخش تعاون و خصوصی آشنا و موجب رونق بخشی به این واحدها باشیم.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی شاه راه ارتباطی ایران با اروپا است باید از این ظرفیت با شناساندن ظرفیت های تولیدی استان بهینه استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه از ۵ لغایت ۸بهمن از ساعت ۱۶تا ۲۲شب در پارک جنگلی محل نمایشگاه های بین المللی ارومیه برپا است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان