عکس لو رفته از پسرک زیبا و موبلوند ساسی مانکن ! / شباهت صفر !


عکس لو رفته از پسرک زیبا و موبلوند ساسی مانکن ! / شباهت صفر !

به گزارش دلگرم، پسر ساسی مانکن بنام برسام تا بحال پدر خود را ندیده و مادرش اجازه گوش دادن به آهنگ های ساسی را نمیدهد .

ساسان یافته ملقب به ساسی مانکن در حوزه موسیقی فعالیت دارد. ساسی مانکن از دانشگاه انصراف داده است. ساسی مانکن یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. ساسی مانکن فعالیت موسیقی خود را از 16 سالگی آغاز کرد. فعالیت اصلی ساسی مانکن با حسین مخته بوده است.

عکس لو رفته از پسرک زیبا و موبلوند ساسی مانکن ! / شباهت صفر !

بیوگرافی ساسی مانکن

ساسی مانکن متولد 27 آبان ماه ، سال 1367 در اهواز، خواننده اسـت. نام واقعی اش ساسان یافته و ساکن کرج بود، دانشجوی انصرافی رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه نواب شهر قزوین درسال 1387 اسـت درسال های حضور در ایران وهم در خارج همیشه حاشیه آفرین بود.

از اهواز تا کرج

تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد. تا اول راهنمای در اهواز زندگی می‌کردند، سپس تصمیم گرفتن بـه کرج، جاییکه مادر بزرگ و عموهاش بودند نقل مکان کنند، پدر و مادرش سال 1394 از ایران خارج شدن ودر الیستا زندگی می کنند.

شروع فعالیت ساسی مانکن

علاقه بـه موسیقی و خواندن از دوران دبستان در وجودش شکل گرفت، می گوید با صدای خودش خیلی حال میکرد و دوست داشت در هر جمعی بخواند، فعالیت جدی خودرا از سن 16سالگی با آهنگ داف شروع کرد کـه بیت آن دانلودی از اینترنت و متن آهنگ از خودش بود.

شهرت ساسی مانکن در ایران

فعالیت او بیشتر با حسین مخته بود اما بعد ها از وی جدا شد. او انفرادی کار کرد سپس چند کلیپ تصویری با گروه بروکس انتشار داد، از آهنگ های پارمیدا و رپ بندری بـه عنوان کارهایی کـه موجب شهرت وی شد می‌توان نام برد.

ساسی مانکن و بازداشت ها

فعالیت زیرزمینی او و انتشار کلیپ وآهنگ های بدون مجوز باعث شد چندین بار دستگیر شود کـه بیشترین روز بازداشتی اش یک هفته در کیش بود کـه آن هم بعلت برهم زدن نظم عمومی بـه دلیل جمع شدن هواداران برای گرفتن عکس بود

ساسی مانکن و دیدار با کروبی

دوران انتخابات سال 1388بـه دعوت یک واسطه بـه همراه جمعی از خواننده های مجاز وغیرمجاز بـه دیدار کروبی رفت سپس از وی خواسته شد آهنگی در حمایت از وی بسازند کـه ساسان یافته هم ساخت.

مدل موی فشن ساسی مانکن

مدل موی او مثل ریش سعید مشهور در حال حاضر، مدتی در میان جوانان بشدت محبوب شد کـه ازآن بـه عنوان مدل موی ساسی یاد می کردند.

خروج ساسی مانکن از ایران

درسال 1390 ایران رو بـه مقصد مالزی ترک کرد و تقریباً دو سال آنجا زندگی کرد، سپس مدتی در ترکیه، شهر دبی بود ولی ساکن و مقیم انگلستان اسـت.

ساز تخصصی

او گیتار را بـه‌ صورت تجربی آموخت ودر حال حاضر تحت آموزش پیانو اسـت.

شوخ طبی و تغییر سبک

او شوخ‌ طبع اسـت و سرزنده، می گوید آهنگ‌ هایش نسبت بـه 10 سال قبل بسیار تفاوت کرده و مطمئنا محتوای ترانه‌ ای کـه هر خواننده‌ای در 16سالگی می‌ خواند با ترانه‌ ای کـه در 28 سالگی می‌ خواند متفاوت اسـت.

همسر و بچه ساسی مانکن

ساسی مانکن در آمریکا برای اقامت تلاش زیادی می کنند اما به دلیل اینکه دونالد ترامپ اقامت ایرانی ها را در آمریکا با تحریم ها و مشکلات زیادی روبرو کرده است در نهایت این خواننده بعد از اقامت تصمیم می گیرد که دوست دختر خود را به نام سایه رها کند

این در حالی است که او نام فرزندش را برسام یافته قرار داده و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تصاویری را منتشر کرده است.

بنا به گفته رسانه های خبری ساسان یافته معروف ساسی مانکن زنی که از او بچه دار شده است را رها کرده و این زن تلاش زیادی می کند تا بتواند این خواننده را متقاعد کند و با او زندگی اش را ادامه بدهد.

ساسی تاکنون بچه خود را ندیده است و در آستانه تولد او از لندن مهاجرت می‌کند و هنوز که هنوز است «برسام» را از نزدیک لمس نکرده است.

در کنسرت امسال ساسی مانکن در اشتوتگارت، سایه و برسام هم شرکت می‌کنند و به محض این‌که بر روی صحنه می‌آید و آن‌ها را می‌بیند به سراغ آن‌ها نمی‌آید.

ساسی در حال حاضر سایه را بلاک کرده است و نمی‌خواهد فرزند خود را ببیند.

عکس لو رفته از پسرک زیبا و موبلوند ساسی مانکن ! / شباهت صفر !

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
2 3

حجم ویدیو: 4.99M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !