نماینده مجلس همراه رئیسی: پوتین جواب سلام رئیسی را با «علیکم سلام» داد


 نماینده مجلس همراه رئیسی: پوتین جواب سلام رئیسی را با «علیکم سلام» داد

نماینده دشتستان در مجلس که همراه با رئیس‌جمهور به مسکو رفته بود، گفت: برخلاف ادعاها، پوتین در اتاق منتظر آیت‌الله رئیسی بود و اتفاقاً برخلاف رویه مسبوق به سابقه او که رؤسای کشورها از جمله اردوغان و مرکل را در پشت در معطل می‌کرد، این اتفاق در مواجهه با رئیس جمهور ایران نیفتاد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، رضایی عضو کمیسیون سیاست‌خارجی مجلس گفت:سفر رئیس‌جمهور به روسیه از سفرهای بسیار مهم‌ و راهبردی دولت بود که حاشیه‌سازان نمی‌توانند دستاوردهای آن را مخدوش کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با ارائه جزئیاتی از دیدار رؤسای جمهور ایران و روسیه‌، گفت: این سفر در حوزه نفت و انرژی دستاوردهای بزرگی داشته که در آینده مشخص می‌شود.

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر دو روزه حجت الاسلام رئیسی به مسکو، اظهار داشت: سفر رئیس‌جمهور به روسیه از سفرهای بسیار مهم‌ و راهبردی دولت سیزدهم بود که حاشیه‌سازان نمی‌توانند دستاوردهای آن را مخدوش کنند.

وی در واکنش به انتقادات برخی اشخاص و جریانات، به ارائه جزئیاتی از دیدار رئیسی و ولادیمیر پوتین پرداخت و افزود: بر خلاف ادعاهای‌ مطرح شده، پوتین هنگام ورود رئیس جمهور کشورمان ایستاده بود.

 نماینده مجلس همراه رئیسی: پوتین جواب سلام رئیسی را با «علیکم سلام» داد

نماینده دشتستان در مجلس که همراه با رئیس‌جمهور به مسکو رفته بود، تصریح کرد: برخلاف ادعاها، پوتین در اتاق منتظر آیت‌الله رئیسی بود و اتفاقاً برخلاف رویه مسبوق به سابقه او که رؤسای کشورها از جمله اردوغان و مرکل را در پشت در معطل می‌کرد، این اتفاق در مواجهه با رئیس جمهور ایران نیفتاد.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت که پوتین در بدو ورود آیت‌الله رئیسی به محل ملاقات، با دو جمله نسبت به ورود ایشان واکنش نشان داد و در جواب سلام رئیس‌جمهور ما از عبارت "علیکم سلام" استفاده کرد و سپس از این‌که ناچاراً به‌خاطر پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا نمی‌تواند از نزدیک و به گرمی از آیت‌الله رئیسی استقبال کند ابراز ناخرسندی کرد.

رضایی اظهار کرد: این سفر در حوزه نفت و انرژی دستاوردهای بزرگی داشته که در آینده مشخص می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس