مشاور وزیر صنعت :واحدهای تولیدی اشتغال زنان مورد توجه مسئولان قرار گیرد


مشاور وزیر صنعت :واحدهای تولیدی اشتغال زنان مورد توجه مسئولان قرار گیرد

تهران-ایرنا، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:واحدهای تولیدی که اشتغال زنان را فراهم می کنند، باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، فاطمه سادات حسینی روز سه‌شنبه در بازدید از دو واحد تولیدی نوشت افزار، لوازم هنری و آموزشی و خمیر بازی و انواع ساعت در شهرک صنعتی نصیرآباد اظهار داشت: در سال رفع موانع تولید با تلاش مسئولین موانع پیش روی تولیدکنندگان باید مرتفع شود.ی

وی تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان که در ایام کرونا تعدیل نیرو نداشته و با ظرفیت بالا روند تولید و عرضه محصولات را ادامه داده اند در دستورکار وزارت صمت قرار بگیرد.

مشاور وزیر صمت در امور زنان و خانواده با بیان اینکه تولیدکنندگان کشور در جنگ‌ اقتصادی کشور در مقابل کشورهای تحریم‌ کننده ایستاده اند، بیان کرد: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در وزارت صنعت و معدن و معاون رییس جمهور پیگیری جدی خواهد شد.

حسینی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بانوان کارآفرین تاکید کرد: یکی از برنامه‌های وزارت صمت، تکریم از مقام زن است که واحدهای تولیدی و کارخانجات برای جامعه زنان اشتغال ایجاد و محصولات این واحد صنعتی ارتباط مستقیم با خانواده ها دارد.

وی با بیان اینکه توسعه اشتغال واحدهای تولیدی با رفع موانع دو برابر می شود گفت: برای جلوگیری و پراکندگی حوزه بانوان، خانه زنان و بانوان برای ساماندهی زنان کارآفرین راه اندازی شد.

مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بانوان به رفع برخی موانع جزئی واحدهای تولیدی در ستاد تسهیل تاکید کرد و افزود: واحدهای تولیدی که اشتغال زنان را فراهم می کند باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

در ادامه رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان رباط کریم به حضور صنایع کوچک و وجود ۶ شهرک صنعتی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: حضور سرمایه گذران در شهرک‌های صنعتی رباط کریم حمایت و توجه مسئولین را می‌طلبد.

مهناز ریاضتی تصریح کرد: پتانسیل تولید پوشاک در شهرک صنعتی نصیرآباد بسیار بالا است و می توانیم قطب تولید پوشاک جنوب غرب استان تهران شویم.

وی افزود: مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف به خصوص طرح های توسعه و تسهیلات که به سمت اشتغال پایدار گام برداشته اند که با تلاش مسئولین فرادستی می تواند مرتفع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟