تولید فیلم کوتاه گراوید توسط کارگردان میاندوآبی


تولید فیلم کوتاه  گراوید  توسط کارگردان میاندوآبی

مهاباد- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب گفت: فیلم کوتاه گراوید به کارگردانی امیر اسکندریان از کارگردانان این شهرستان با موضوع کودک همسری تولید و آماده اکران شد.

محمود نیک‌مرام روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فیلم کوتاه با موضوع کودک همسری و شناساندن آسیب های آن توسط عوامل انجمن هنری "اشک صدف" میاندوآب ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این فیلم کوتاه در بیمارستان ولی‌عصر تبریز تصویربرداری شده‌ است، افزود: به جهت ایفای نقش هنرمندان تبریزی و تهرانی در این فیلم، نیاز طولانی مدت به فضای بیمارستانی و همچنین سهولت دسترسی به تجهیزات، تصویر برداری این فیلم در تبریز انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه این فیلم به تهیه کنندگی "امیر اسکندریان" و "مرتضی عزیزی" تولید شده‌ است، اظهار داشت: "هادی افتخارزاده"، "مائده حسن‌زاده"، "وحیدفریور"، "اسما ابوالحسنی" و "مهسا آذری" بازیگران نقش اصلی این فیلم کوتاه هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب میاندوآب گفت: همچنین "پوریا شاهی" به عنوان دستیار کارگردان، "حامد راد" نیز به عنوان مدیر تصویربرداری، "حسن سلمانی" مدیر صدابرداری و "مهناز سیفی" در زمینه طراح چهره‌پردازی این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

تولید فیلم کوتاه "گراوید" توسط کارگردان میاندوآبی

نیک‌مرام افزود: همچنین "مژگان مصطفی زاده" به عنوان مدیر برنامه‌ریزی، "مریم مستان" عکاس پشت صحنه، "هانیه روحانی" منشی صحنه، "باران خلیلی" مدیر رسانه ای و "موسی زارع" دستیار تهیه و تولید از عوامل تولید این فیلم کوتاه بودند.

وی در پایان از رییس بیمارستان بین‌المللی ولی‌عصر تبریز، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی و همچنین مسوولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به جهت همکاری همه جانبه در تولید این فیلم قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، انجمن هنری "اشک صدف" میاندوآب که مجری طرح "گراوید" است از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه تولید فیلم های مختلف از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با هدف استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های هنری جوانان میاندوآبی در تولید و ساخت فیلم های کوتاه، طنز و سریال دریافت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان