اعتراف جنجالی عراقی ها درباره دیدار با ایران


اعتراف جنجالی عراقی ها درباره دیدار با ایران

حیدر محمود پیشکسوت تیم ملی فوتبال عراق گفت : دیدار روز پنجشنبه برابر ایران مهم و سرنوشت‌ساز است، مأموریت سختی در این مسابقه خواهیم داشت، چرا که ایران یکی از تیم‌های قدرتمندی است که فراتر از فوتبال آسیاست. نوشته اعتراف جنجالی عراقی ها درباره دیدار با ایران...

اعتراف جنجالی عراقی ها درباره دیدار با ایران

حیدر محمود پیشکسوت تیم ملی فوتبال عراق : دیدار برابر ایران سرنوشت‌ساز است چرا که ایران یکی از تیم‌های قدرتمندی است که فراتر از فوتبال آسیاست
نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | 19:49
اعتراف جنجالی عراقی ها درباره دیدار با ایران

حیدر محمود پیشکسوت تیم ملی فوتبال عراق گفت : دیدار روز پنجشنبه برابر ایران مهم و سرنوشت‌ساز است، مأموریت سختی در این مسابقه خواهیم داشت، چرا که ایران یکی از تیم‌های قدرتمندی است که فراتر از فوتبال آسیاست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حیدر محمود عضو پیشین تیم ملی عراق و پیشکسوت فوتبال این کشور گفت:

دیدار روز پنجشنبه برابر ایران مهم و سرنوشت‌ ساز است. مأموریت سختی در این مسابقه خواهیم داشت، چرا که ایران یکی از تیم‌های قدرتمندی است که فراتر از فوتبال آسیاست. آنها در رتبه اول قاره قرار دارند و شانس اول صعود مستقیم از این گروه به شمار می‌روند. از سویی این بازی در تهران برگزار می‌شود و طبیعتاً حریف ما از آمادگی مناسبی برخوردار خواهد بود که کار تیم عراق را سخت‌تر می‌کند.

حیدر محمود در ادامه افزود:

پتروویچ باید بداند که کار سختی در پیش دارد و این بازی برای ما سرنوشت‌ساز است. در این مسابقه به یک بازیکن باتجربه در مرکز زمین نیاز داریم و لازم است سرمربی تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد نکند، چرا که نمی‌توانیم در این مسابقه ریسک کنیم. امیدواریم نتیجه خوبی به دست بیاوریم و در ادامه مسابقات امیدوار باشیم.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !