عصبانیت اسکوچیچ از عامل شیوع کرونا در اردوی تیم ملی


عصبانیت اسکوچیچ از عامل شیوع کرونا در اردوی تیم ملی

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان از ورود کرونا به اردوی تیم ملی در آستانه دیدار حساس با عراق به شدت عصبانی شده است. نوشته عصبانیت اسکوچیچ از عامل شیوع کرونا در اردوی تیم ملی...

عصبانیت اسکوچیچ از عامل شیوع کرونا در اردوی تیم ملی

ناراحتی دراگان اسکوچیچ از کرونایی شدن اعضای تیم ملی در آستانه دیدار با عراق
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | 18:20
عصبانیت اسکوچیچ از عامل شیوع کرونا در اردوی تیم ملی

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان از ورود کرونا به اردوی تیم ملی در آستانه دیدار حساس با عراق به شدت عصبانی شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخی بازیکنان حاضر در اردو از طریق یک بازیکن به کرونا مبتلا شده‌اند که این مسئله با عصبانیت فراوان اسکوچیچ همراه شده است.

موضوع ابتلای برخی بازیکنان تیم ملی به ویروس کرونا شوک بزرگی به فوتبال ملی بود، به شکلی که در آستانه بازی ایران برابر عراق اسکوچیچ مجبور شد قید برخی نفرات اصلی خود را بزند و نفرات جایگزین را به اردو فرا بخواند.

اما سوال این است که بازیکنان ملی‌پوش چطور و چگونه درگیر کرونا شدند؟ هیچ یک از اعضای کادرفنی و سرپرستی تیم ملی فوتبال در این ارتباط توضیح روشنی ارائه نکردند، اما گفته می‌شود عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی بازیکنان پیش از برگزاری اردوی تیم ملی باعث این اتفاق شده است!

گفته می‌شود یکی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قبل از شروع اردو، بدون رعایت مسائل بهداشتی در یک کافی شاپ حضور پیدا کرده تا دوستان خود را پس از مدت‌ها ملاقات کند که به نظر می‌آید در این بین او به کرونا مبتلا شده و بلافاصله دچار علائم مشهود بیماری می‌شود و پس از انجام تست کرونا متوجه می‌شود مبتلا شده و دیگر اجازه ماندن در اردوی تیم ملی را ندارد.

اما انگار پیش از آنکه نتیجه تست‌ها مشخص شود برخی بازیکنان حاضر در اردو از طریق این فرد مبتلا شده و نتیجه تست آنها نیز مثبت اعلام می‌شود که این مسئله با عصبانیت فراوان اسکوچیچ همراه می‌شود.

حالا گفته می‌شود اعضای کادر فنی تیم ملی منتظرند تحقیقات تکمیلی در این ارتباط انجام شود تا در صورت اثبات این موضوع برخورد انضباطی سختی با بازیکن مذکور صورت گیرد!

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها