تیم فوتبال اترک خراسان شمالی سه امتیاز را گرفت


تیم فوتبال اترک خراسان شمالی سه امتیاز را گرفت

بجنورد- ایرنا- دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی گفت: با حذف تیم گل ریحان البرز از جدول رقابت‌های لیگ دسته 2 فوتبال کشور، بازی امروز در برابر این تیم، سه بر صفر به نفع اترک استان اعلام شد.

محمد شاهدی شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر امروز- ۵ بهمن- اترک خراسان شمالی در یازدهمین دیدار خود میهمان تیم گل ریحان البرز بود که با توجه به لغو بازی ۲ تیم و حذف گل ریحان البرز از جدول رقابت ها، این سه امتیاز به نفع تیم استان اعلام شد.

وی افزود: اترک خراسان شمالی تاکنون در رقابت های لیگ دسته دو کشور، ۱۱ بار به میدان رفته است که ماحصل آن ۶ شکست، دو تساوی و سه برد بوده است.

تیم فوتبال اترک خراسان شمالی در دیدار قبلی خود برابر ایمان سبز شیراز به پیروزی رسیده بود.

براساس جدول سازمان لیگ، اترک خراسان شمالی در دیدار بعدی خود میزبان پاس همدان خواهد بود.
هم اکنون این تیم با یازده امتیاز در رده دوازدهم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور و بالاتر از تیم قعر جدولی مس نوین کرمان قرار دارد.

اترک خراسان شمالی با نام کامل باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی در سال ۱۳۹۸ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مقاومت تهران توسط اداره ورزش و جوانان استان خراسان شمالی تاسیس شد.

این تیم فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور، ۲۵ بار به میدان رفت که ماحصل آن ۸ تساوی، ۸ برد و ۹ شکست و کسب ۳۲ امتیاز است که با این امتیاز این تیم در رده نهم گروه ب رقابت های فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری