هلال احمر کرمانشاه به 12 نفر گرفتار برف در سایت تلویزیونی امدادرسانی کرد


هلال احمر کرمانشاه به 12 نفر گرفتار برف در سایت تلویزیونی امدادرسانی کرد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اعلام کرد که نیروهای این جمعیت به 12 نیروی مستقر در ایستگاه رادیو، تلویزیونی قلعه غازی در بخش کوزران کرمانشاه که در محاصره برف بودند، امدادرسانی کردند.

«فرزین معتمدی» سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: نیروهای این ایستگاه تلویزیونی از هفته گذشته به دلیل شدت بارش ها در برف محصور شده بودند و امکان تردد نداشتند.

وی افزود: نیروهای واکنش سریع هلال احمر روز گذشته با کمک بالگرد برای امدادرسانی به این منطقه اعزام شدند که بالگرد به دلیل برودت هوا امکان فرود در محل را نداشت و به آشیانه بازگشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اعلام کرد: بالگرد هلال احمر به همراه نیروهای واکنش سریع صبح امروز مجددا راهی منطقه شد و توانست بسته های غذایی ۷۲ ساعته را به دست نیروهای مستقر در ایستگاه برساند.

«شهریار باوندپور» یکی از نیروهای ایستگاه تلویزیونی قلعه قاضی پس از حضور نیروهای هلال احمر به این ایستگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از هفته گذشته در ایستگاه محصور شدیم و امکان تردد و جابجا کردن شیفت را نداشتیم.

وی افزود: با توجه به ارتفاع بالای برف در مسیر دسترسی خودرو نمی تواند به ایستگاه قلعه قاضی برسد و امکان تردد به صورت پیاده تا پایین کوه نیز وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، نیروهای هلال احمر کرمانشاه در هفت روز گذشته تاکنون به غیر از این عملیات به هشت هزار نفر گرفتار در برف در مناطق مختلف این استان امدادرسانی و بیش از سه هزار بسته غذایی را توزیع کردند.

همچنین نیروهای جمعیت هلال احمر در کرمانشاه ۲ هزار و ۱۰۰ خودرو را آزادسازی و به بیش از سه هزار مسافر در راه مانده امداد رسانی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟