خبر سرقت از منزل استاندار کرمانشاه تکذیب شد


خبر سرقت از منزل استاندار کرمانشاه تکذیب شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه هرگونه سرقت از منزل شخصی استاندار کرمانشاه را تکذیب کرد.

سرهنگ علیرضا دلیری عصر سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طی یکی دو روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر وقوع سرقت از منزل شخصی استاندار کرمانشاه در یکی از محلات شهر در فضای مجازی توسط رسانه های بیگانه منتشر شد.

وی افزود: در همین راستا مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه بررسی های دقیق و همه جانبه ای به منظور صحت و سقم سرقت از منزل «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه انجام و در نهایت مشخص شد هیچ گونه سرقتی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای برقراری امنیت پایدار بوده اند و قاطعانه نیز با همه مجرمان در حوزه‌های مختلف برخورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان انقلاب همواره در شبکه های اجتماعی با اجرای سناریوهای نخ نما به دنبال جریان سازی و انتشار اخبار دروغین علیه سازمان ها و اشخاص حقیقی و حقوقی کشورمان بوده اند تا ضمن دستیابی به اهداف و اغراض شخصی، دستگاه های امنیتی را هم ناکارآمد جلوه دهند.

وی تصریح کرد: دروغین بودن این سناریوهای تکراری و خنده دار برای افکار عمومی کاملا روشن بوده و دست دشمنان انقلاب و شبکه‌های معاند برای مردم فهیم کرمانشاه رو شده است.

وی از مردم خواست اخبار موثق را از رسانه های رسمی پیگیری کنند و به شایعات رسانه های غیررسمی توجه نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل