همه در انتظار تصمیم نهایی ستاد ملی کرونا؛ / ایران-عراق؛ بازهم خبری از تماشاگر نیست؟


همه در انتظار تصمیم نهایی ستاد ملی کرونا؛ / ایران-عراق؛ بازهم خبری از تماشاگر نیست؟

در فاصله 48 ساعت تا مسابقه حساس تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق تکلیف حضور تماشاگران در ورزشگاه مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین مسابقه خود در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر، عصر پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی فوتبال عراق خواهد بود و در این مسابقه که از ساعت 18 آغاز می‌شود، نتیجه پیروزی برای ایران می‌تواند حکم صعود زودهنگام به جام جهانی را امضا کند.

در حالی‌که در روزهای گذشته اخبار و گمانه‌زنی‌هایی از منابع رسمی و غیررسمی درباره حضور 10 هزار تماشاگر ایرانی (8 هزار مرد و 2 هزار زن) و هزار سهمیه برای هواداران عراقی به میان آمده بود، اما گویا هنوز این مسئله نهایی نشده و احتمال برگزاری مسابقه بدون تماشاگر وجود دارد.

در حال حاضر شورای تامین استان تهران رأی به برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران داده اما هنوز ستاد ملی کرونا رسماً مصوبه‌ای در این راستا به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ارسال نکرده تا برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران در هاله‌ای از ابهام باشد.

ضمن آن‌که صحبت‌های چند ساعت قبل فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا درباره اوج‌گیری دوباره این ویروس و احتمال لغو حضور تماشاگران، صحه بر ابهامات پیش‌آمده گذاشته و دور از ذهن نیست که این اتفاق عملیاتی شود.

به نظر می‌رسد که تصمیم‌گیری نهایی درباره حضور یا عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی در روز مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق برعهده ستاد ملی کروناست و باید دید تصمیم نهایی این ستاد چه خواهد بود؛ تصمیمی که احتمالا فردا رسماً اعلام خواهد شد و سرانجام هواداران فوتبال متوجه تکلیف خود برای حضور در ورزشگاه یا ممنوعیت آن می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه