شرایط بحرانی در تیم ملی ایران؛ طارمی و انصاری‌فرد هم نمی‌رسند!


شرایط بحرانی در تیم ملی ایران؛ طارمی و انصاری‌فرد هم نمی‌رسند!

پارسینه: تیم ملی فوتبال ایران هفتم بهمن ماه مقابل عراق در ورزشگاه آزادی صف آرایی خواهد کرد اما ظاهرا اسکوچیچ با یک مشکل بزرگ رو به رو شده است.

شرایط بحرانی در تیم ملی ایران؛ طارمی و انصاری‌فرد هم نمی‌رسند!

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه؛ تیم ملی فوتبال ایران هفتم بهمن ماه مقابل عراق در ورزشگاه آزادی صف آرایی خواهد کرد اما ظاهرا اسکوچیچ با یک مشکل بزرگ رو به رو شده است.

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی گفت: مهدی طارمی هم‌چنان به علت بارش برف و نبودن شرایط پرواز، در آن شهر کوچک واقع در ترکیه باقی مانده و هنوز مشخص نیست که چه ساعتی به سمت ایران حرکت خواهد کرد. کریم انصاری‌فرد هم با تغییر مسیر حرکت خود از ترکیه به سمت امارات، به تازگی به سمت شهر دوبی راه افتاده است. پیام نیازمند هم هنوز از شهر پاریس به سمت دوبی راه نیافتاده است.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این که با این حساب، این لژیونرها به اردوی تیم ملی نمی‌رسند، گفت: او حتی اگر همین الان هم راه بیفتند، در تمرین غایب خواهند بود چرا که ابتدا به قرنطینه می‌روند و بعد از انجام تست کرونا و منفی بودن آزمایش‌ها می‌توانند به تمرینات ملحق شوند. در نتیجه در تمرین امروز غایب خواهند بود.

او درباره وضعیت آزمون، نوراللهی و حاج‌صفی برای ملحق شدن به اردوی این تیم بعد از منفی شدن تست کرونای خود اظهار کرد:‌ می‌دانید که دوره ابتلا به سویه امیکرون ۳ تا ۷ روز است. این بازیکنان بعد از منفی شدن تست‌شان می‌توانند به اردوی تیم ملی ملحق شوند. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد. خورشیدی هم‌چنین درباره وضعیت ۱۳ بازیکنی که دیروز به تیم ملی ملحق شدند، گفت: هنوز تست کرونای این بازیکنان نیامده است. احتمالا تا یکی، دو ساعت آینده این اتفاق رخ می‌دهد و بعد از منفی شدن تست‌ها، می‌توانند در تمرینات شرکت کنند.

سرپرست تیم ملی هم‌چنین درباره اضافه شدن بازیکنان جدید به اردوی تیم ملی از فهرست انتظار گفت: هنوز کادرفنی تصمیم نگرفته است.

احمد نوراللهی به محض ورود تست داد و جواب تست آمد و بنا به نظر کادر پزشکی ما اردو را ترک کرد. سردار آزمون هم یکی دو ساعت پیش منتظر تست او بودیم که مثبت بود. خودش هم خیلی مشتاق بود که در تیم ملی حضور داشته باشد و گفت اگر در روزهای آینده تست منفی داشته باشم، میتوانم به اردو اضافه شوم؟ که گفتیم بله و حتی برای بازی دوم هم میتوانی بیایی.

اللهیار صیادمنش هم اعلام کرد که به خاطر نقل و انتقالات زمستانی که قرار است راهی تیم انگلیسی شود، پاسپورتش را در اختیار ندارد و نمی‌تواند بیاید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد