تاریخ انقلاب رشادت‌های مرحوم محمود عاطفی را فراموش نخواهد کرد


تاریخ انقلاب رشادت‌های مرحوم محمود عاطفی را فراموش نخواهد کرد

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: تاریخ انقلاب اسلامی هیچگاه دلاور مردی‌ها، از جان‌گذشتگی‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های جهادگر انقلابی مرحوم محمود عاطفی را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت درگذشت محمود عاطفی نوشت: او و برادران شهید و ایثارگرش در طول دوره انقلاب اسلامی چه دوران دفاع مقدس و چه پس از آن، تمام توان و همت خود را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از ولی امر مسلمین به کار گرفتند و با تقدیم جان و مال خود برای سرافرازی و عزتمندی نظام، مجاهدانه تلاش کردند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح افزود: مرحوم عاطفی به عنوان یک جانباز صبور و فداکار، عمر شریفش را در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و به خصوص حوزه رسانه ای انقلاب اسلامی صرف کرد و در نهایت با اخلاص تمام به دیدار حق تعالی شتافت.

وی در این پیام تاکید کرد: اینجانب این مصیبت را به عموم همکاران، همرزمان، جامعه فرهنگی و رسانه ای، خاندان شهیدپرور به ویژه بیت شریف عاطفی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه الهی و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) را برای آن مرحوم مسالت دارم.

محمود عاطفی صبح امروز (سه شنبه) در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران بر اثر سکته قلبی درگذشت. مسئولیت عقیدتی سپاه گیلان، ریاست بسیج صدا و سیما و مدیرکلی روابط عمومی این سازمان و ریاست سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جمله سوابق این جانباز دوران دفاع مقدس بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین