این 2 مرد را می شناسید؟ / سارقان مرگبار پیرمردها در قم + فیلم و عکس


این 2 مرد را می شناسید؟ / سارقان مرگبار پیرمردها در قم + فیلم و عکس

حوادث رکنا: بازپرس شعبه 5 دادسرای عمومی و انقلاب قم از دستگیری 2 متهم به سرقت از پیرمرد‌ها خبر داد.

دستگیری دزد پیرمرد‌ها در قماسماعیلیان گفت: این دو متهم در شهر‌های مختلف از جمله تهران، قم، اصفهان، اهواز، شیراز، کرج، کرمان و... اقدام به سرقت از افراد مسن و سالخورده می‌کردند.

وی در تشریح جزئیات این پرونده گفت: این 2 نفر در پایانه‌های مسافربری و همچنین اتوبوس‌های بین شهری با مسموم کردن طعمه‌های خود اقدام به سرقت از آنها می‌کردند.

سرقت به شیوه آبمیوه مسموم

بازپرس شعبه ۵ دادسرای عمومی و انقلاب قم با اشاره به مسمومیت بیش از ۴۰ نفر به همین روش افزود: متهمان با خرید نسکافه و حل کردن مقدار زیادی قرص خواب آور در آن اقدام به مسمومیت افراد می‌کردند.

وی افزود: متاسفانه 2 نفر از این مالباختگان بر اثر مسمومیت جان باختند و یک جوان 20 ساله کرمانی هم که به همین روش مسموم شده بود از ۶ ماه پیش تا کنون در کماست.

اسماعیلیان با اشاره به انتشار تصاویر این دو متهم در رسانه‌ها گفت: با توجه به این که متهمان این پرونده در شهر‌های مختلف اقدام به سرقت اموال مردم می‌کردند، احتمال می‌رود تعداد مالباختگان و افرادی که به همین روش مورد سرقت قرار گرفته اند بسیار بیشتر باشد.

وی از برخورد قاطع دستگاه قضا با این متهمان خبر داد و گفت: حبس تا ۱۰ سال و حکم به رد مال از جمله مجازاتی است که قانون برای برخورد با این متهمان در نظر گرفته است.

وی همچنین از احتمال اتهام قتل عمد در این پرونده خبر داد و گفت: باید منتظر جواب قطعی پزشکی قانونی بود و احتمال دارد این دو نفر به اتهام قتل عمد نیز مورد پیگرد قرار بگیرند

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 10.20M | مدت زمان ویدیو: 00:04:08

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا