پاسخ مکتوب ناتو به پیشنهادات امنیتی روسیه


پاسخ مکتوب ناتو به پیشنهادات امنیتی روسیه

اقتصادنیوز: دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز در سخنانی گفت: ناتو در اوکراین نیروی رزمی مستقر نخواهد کرد و در طول هفته جاری و همزمان با ایالات متحده به پیشنهادات امنیتی روسیه به صورت مکتوب پاسخ می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز سه شنبه در سخنانی تأکید کرد: ناتو در اوکراین نیروی رزمی مستقر نخواهد کرد.

تاس گزارش داد، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در این خصوص گفت: ناتو در طول هفته جاری و همزمان با ایالات متحده به پیشنهادات امنیتی روسیه به صورت مکتوب پاسخ می‌دهد.

«ینس استولتنبرگ» در این خصوص اضافه کرد: ناتو آماده است با روسیه درباره کنترل تسلیحات، شفافیت اقدامات نظامی و دیگر مسائل امنیتی اتحادیه اروپا گفتگو کند.

غرب مسکو را به آماده شدن برای حمله به اوکراین متهم می کند و تهدید به انجام اقدامات تلافی جویانه مانند اعمال تحریم های فلج کننده بر مسکو و ارسال تسلیحات پیشرفته به کی یف نموده است.

روسیه اما تمام این اتهامات را رد کرده و می گوید که این غرب و ناتو است که با ارسال سلاح و استقرار تجهیزات و زیرساخت های خود در نزدیکی مرزهای روسیه مسبب اصلی بروز تنش ها در این منطقه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟