چهار هزار هنرمند اصفهانی عضو صندوق هنر شده‌اند


چهار هزار هنرمند اصفهانی عضو صندوق هنر شده‌اند

اصفهان-ایرنا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: چهار هزار نفر از اهالی فرهنگ و هنر این استان عضو صندوق اعتباری فرهنگ و هنر شده‌اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی شامگاه سه شنبه در دیدار با هنرمندان و فرهیختگان فرهنگ و هنر اصفهان در محل تالار شهروند این شهر افزود: استان اصفهان رتبه اول را در عضویت اهالی فرهنگ و هنر در صندوق اعتباری دارد که ۲ هزار و ۹۳۶ نفر آنان هنر کارت خود را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به ظرفیت فعال در حوزه فرهنگ و هنر بیان کرد: ۶۰ نفر از اعضای صندوق هنر، از هنرمندان درجه یک هستند که افراد زیادی نیز تحت آموزش خود دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به خدمات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر گفت: ۲هزار و ۳۰۰ نفر بیمه شده‌اند که هزار و ۲۰۰ نفر آن‌ها از خدمات بیمه تکمیلی بهره می‌برند.

وی ادامه داد: حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهالی فرهنگ و هنر وابسته به عضویت در این صندوق اعتباری است و تاکنون نیز در مقاطع مختلف زمانی از حمایت‌های مالی برخوردار شده اند.

حجت الاسلام معتمدی با اشاره به ظرفیت هنری و فرهنگی استان اصفهان خاطرنشان‌کرد: حمایت از تولیدات این مراکز و کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر با حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌گیرد.

نشست اهالی فرهنگ و هنر اصفهان برای بحث و گفت‌وگو پیرامون ظرفیت‌ها و چالش‌های این حوزه با حضور استاندار اصفهان در تالار شهروند این شهر برگزار شد.

هنرمندان این خطه مشکلات و نیازهای خود در دوران کرونا و پیش از آن را بیان کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس