14 نفر به اتهام اختلال در نظم عمومی روانه زندان اردبیل شدند


14 نفر به اتهام اختلال در نظم عمومی روانه زندان اردبیل شدند

اردبیل-ایرنا- دادستان اردبیل گفت: 14 نفر به علت اخلال در نظم عمومی و تلاش بر برهم زدن امنیت شهر اردبیل دستگیر و راهی زندان شدند.

سید عبدالله طباطبایی سه‌شنبه شب در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری اهالی محله بهار آباد، فیضیه و نیز همکاری و هشیاری نیروهای امنیتی و حضور به موقع مجموعه قضائی ، این افراد قبل از انجام هرگونه اقدام اخلال نظم عمومی در محل دستگیر شده و به مراکز قضائی منتقل شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه با همکاری پلیس امنیت عمومی و حضور بازپرس جوانب امر در این اقدام در نظر گرفته شده است گفت: به هیچ وجه در این حادثه درگیری فیزیکی رخ نداده و هیچیک از طرفین با هم درگیر نشدند که این ناشی از همکاری مردم و اقدامات پیشگیرانه لازم و به موقع نیروهای امنیتی بوده است.

طباطبایی بیان کرد: تا ساعت ۱۵ عصر امروز افراد دستگیر شده تفهیم اطلاعات شده و برای ۱۴ نفر از این متهمان قرار بازداشت صادر روانه زندان مرکزی اردبیل شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از دستگیرشدگان با قرار وثیقه آزاد شدند، افزود: خانواده‌ها مراقب رفت و آمد فرزندان خود باشند چرا که عده‌ای از نوجوانان و جوانان بدون آگاهی در دام افراد شرور می‌افتند و اقدامات غیر قانونی انجام می‌دهد.

دادستان اردبیل بیان کرد: پلیس و مجموعه قضائی استان به طور جدی با اخلال گران نظم عمومی برخورد خواهد کرد و اجازه نمی‌دهند تا افراد شرور موجب اذیت و آزار شهروندان شوند.

دیروز در اثر درگیری افراد شرور در یکی از محلات حاشیه شهر اردبیل۶۰ نفر دستگیر شده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها