53 نفر از اراذل و اوباش در اردبیل دستگیر شدند


53 نفر از اراذل و اوباش در اردبیل دستگیر شدند

اردبیل - ایرنا- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: 53 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به کری‌خوان در فضای مجازی دستگیر شدند.

سردار هوشنگ حسینی روز سه شنبه به خبرنگاران افزود: این اراذل و اوباش در عملیات مشترک و منسجم ماموران پلیس امنیت عمومی، یگان ویژه، یگان امداد و کلانتری‌های ۱۱ و ۱۳ اردبیل دستگیر شدند.

وی بیان کرد: اراذل و اوباش دستگیر شده به سرگردگی ۲ نفر با کری خوانی، لایو گذاری و توهین و اهانت به همدیگر در فضای مجازی قصد درگیری و نزاع دسته جمعی داشتند، که با اقدام هوشمندانه و مقتدرانه پلیس قبل از هرگونه ارتکاب جرم و برهم زدن امنیت و آرامش عمومی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بیشتر اراذل و اوباش دستگیر شده سابقه‌دار هستند، اظهار کرد: امنیت و آرامش مردم و جامعه از اولویت های نیروی انتظامی است و پلیس با هرگونه رفتار مجرمانه و برهم زننده آرامش مردم برخورد قانونی و مقتدرانه خواهد کرد.

او از کشف مقادیری سلاح سرد و چوب و چماق از این اراذل و اوباش ها خبر داد و اضافه کرد: رفتار، تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افراد متجری در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: پلیس برابر ماموریت‌های سازمانی و در قالب قرارگاه خیبر با اراذل و اوباش مقتدرانه و قانونی برخورد و از امنیت و آرامش مردم پاسداری می کند.

سردار حسینی با تقدیر از مشارکت مردم در تامین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی گفت: مشارکت و همراهی مردم در تامین امنیت بسیار تاثیر گذار است.

به گزارش ایرنا، اردبیل یکی از استانهای امن کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس