آخرین خبر از وضعیت فوق ستاره فوتبال ایران + جزئیات


آخرین خبر از وضعیت فوق ستاره فوتبال ایران + جزئیات

سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است با منفی شدن جواب تستش برای دیدار با تیم ملی فوتبال عراق به ایران بیاید. نوشته آخرین خبر از وضعیت فوق ستاره فوتبال ایران + جزئیات...

آخرین خبر از وضعیت فوق ستاره فوتبال ایران + جزئیات

امیدواری سردار آزمون به حضور در تیم ملی با منفی شدن تست کرونا
نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | 21:40
آخرین خبر از وضعیت فوق ستاره فوتبال ایران + جزئیات

سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است با منفی شدن جواب تستش برای دیدار با تیم ملی فوتبال عراق به ایران بیاید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون مهاجم تیم ملی که برای حضور در اردوی شاگردان دراگان اسکوچیچ برای جدال با عراق قصد حضور در تهران را داشت، با مثبت شدن نتیجه تست دومش، این بازی را به صورت قطعی از دست داد تا غایب بزرگ ایران در این بازی لقب گیرد.

سردار آزمون که به تازگی قرارداد خود با لورکوزن آلمان را به ثبت رسانده است، یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم ملی محسوب می‌شد که در روند نتیجه گیری ایران در دیدارهای اخیر عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشته بود.

اکنون اما با مثبت شدن تست دوم این بازیکن، او جدال با عراق را از دست داد و نمی تواند تیم ملی را در این دیدار همراهی کند. شنیده های ما حاکی از آن است که حال عمومی سردار خوب است و او قصد دارد پنجشنبه دوباره تست کرونای جدیدی بدهد تا درصورت منفی بودن پاسخ آن ، خودش را به اردوی تیم ملی برساند و در بازی مقابل امارات به میدان برود. گفتنی است ، دیدار دو تیم ایران و امارات ۱۲ بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403