تدبیر بلند مدت برای ساماندهی و مدیریت بحران سرلوحه مدیران باشد


تدبیر بلند مدت برای ساماندهی و مدیریت بحران سرلوحه مدیران باشد

وزیر کشور گفت:تدبیر بلند مدت برای ساماندهی و مدیریت بحران در سطح شهر باید سرلوحه کار شهرداری ها باشد و مدیران باشد.

احمد وحیدی امشب(۵بهمن ماه) در جلسه ستاد بحران استان کردستان اظهار کرد: اتفاقی که در کردستان افتاد با توجه به کم سابقه بودن آن در چند دهه گذشته، آسیب زا نبوده و هیچ تصادف منجر به مرگی در پی آن به وجود نیامده است.

وی زحمات و خدمات ارائه شده در مدت بارش چند روز اخیر کردستان توسط مجموعه خدمات رسان استان را قابل تقدیر ذکر کرد و افزود: متاسفانه برخی ها در تلاش بودند که وضعیت استان را بحرانی نشان دهند، که با توجه به این برودت هوا برخی نواقص عادی است.

وزیر کشور، با بیان اینکه تدبیر و عمل مومنانه و یکپارچه که توسط دستگاه های استان صورت گرفته قابل تقدیر است، عنوان کرد: نواقص و کمبودها در استان باید بازسازی و رفع شود و آمادگی های مدیران برای مدیریت بحران افزایش یابد.

وی بر بازسازی و تقویت ماشین‌آلات راهداری و شهرداری های استان تأکید کرد و ادامه داد: تدبیر بلند مدت برای ساماندهی و مدیریت بحران در سطح شهر باید سرلوحه کار شهرداری ها باشد و کوچه‌های غیر اصولی بنا شده به کمک مردم مرتفع شود.

به گفته وحیدی، اعلام ماشین های مانده در مرز باشماق و تلاش برای بحرانی نشان دادن شرایط از سوی برخی ها امر جالبی نیست و باید برای رفع کمبودها بیشتر تلاش کرد.

وی اعلام کرد: باتوجه به شرایط به وجود آمده در استان، وجهی برای جبران کمبودها برای استان واریز خواهد شد.

وحیدی بیان کرد: نقش روحانیون برای توجیه و تشویق مردم قابل تقدیر است و هم لی بزرگترین ظرفیت و شعار انسانی ما برای جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه ملت و دولت در کشور ما یکی است عنوان کرد: خلق صحنه های زیبا و ایجاد همدلی بین مردم از ظرفیت های اصلی نظام است.

کردستان باید به لحاظ اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، با همدلی هر چه بیشتر پیشرفت داشته باشد، خاطرنشان کرد: در این راستا باید همه ظرفیت ها به کار گرفته شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت